[Optimism de business] Irina Șerban, Buline.ro: Nu vindem produse reproduse la nesfârșit, nu vindem uniformizare

[Optimism de business] Irina Șerban, Buline.ro: Nu vindem produse reproduse la nesfârșit, nu vindem uniformizare

Să își asculte clienții, să se adapteze și să aibă răbdare, sunt o parte dintre lecțiile învățate în pandemie de antreprenorii care au creat Buline.ro, o platformă ce promovează bijuteria contemporană. Criza i-a găsit la început de drum, câștigaseră un pic de notorietate după primele vânzări de martie, luna când femeile primesc cele mai multe bijuterii.

Odată cu venirea lockdown-ul, însă, prioritățile s-au schimbat. Atât pentru pentru clientele amatoare de bijuterii unicat, cât și pentru ei. Dar nu au abandonat ”barca”, s-au adaptat, au așteptat, au revenit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related