[Optimism de business] Ana-Maria și Eduard Stroe: Am făcut o echipă formidabilă împreună cu clienții noștri și sunt tare mândră de această comunitate a Aprozarului de Familie

[Optimism de business] Ana-Maria și Eduard Stroe: Am făcut o echipă formidabilă împreună cu clienții noștri și sunt tare mândră de această comunitate a Aprozarului de Familie

Sunt și afaceri de familie pe care criza nu le-a afectat și vorbim mai ales despre cele care vând produse indispensabile oamenilor. Cum ar fi legume și fructe. Ana-Maria Stroe spune în continuare povestea Aprozarului de Familie, o băcănie făcută de ea împreună cu soțul său Eduard Stroe de la zero și dezvoltată chiar în pandemie. În lockdown, atunci când ieșeam cu toții din case cu ”scutire”, a fost un moment bun să lanseze un serviciu de distribuție, pentru că oamenii aveau în continuare nevoie de produsele lor.

”Ne-am adaptat din mers și am lansat în perioada de criză un serviciu de distribuție, mai ales pentru persoanele care nu se puteau deplasa. Am început să facem de pe o zi pe alta livrări, și preluare de comenzi, cu ridicare din magazin sau cu livrare acasă”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related