Sphera Franchise Group ajunge la un portofoliu de 18 restaurante KFC în Italia, prin deschiderea unei noi locații în Roma  

Sphera Franchise Group ajunge la un portofoliu de 18 restaurante KFC în Italia, prin deschiderea unei noi locații în Roma  

Sphera Franchise Group anunță cea de-a doua locație KFC din orașul Roma, după restaurantul deschis la începutul acestui an, în incinta gării Tiburtina. Noul restaurant face parte din Da Vinci Village, situat pe strada Rino Gaetano 9, o extindere a cunoscutului Centru Comercial Da Vinci, în Fiumicino, Roma. În 2017, Sphera Franchise Group a intrat pe cea de-a doua piață internațională, deschizând primul restaurant KFC din portofoliu, în Italia. De atunci și până în prezent, brand-ul a înregistrat o ascensiune importantă, ajungând la 18 locații deschise în puncte strategice precum zonele Lazio, Trivenetto, Piemont sau Grandi Stazioni S.p.A.

Noul restaurant oferă consumatorilor o experiență completă, sigură și digitalizată, începând de la menu board-urile digitale, până la dispozitivele de tip kiosk prin care clienții au posibilitatea de a plasa comenzi rapid și facil. În plus, restaurantul dispune de sistem de free refill pentru băuturile răcoritoare, Wi-Fi gratuit, precum și spații special create pentru încărcarea dispozitivelor electronice.

„Noul restaurant este a treia unitate deschisă anul acesta în portofoliul din Italia. Vorbim, în același timp, de a doua locație a US FOOD NETWORK S.R.L., din Roma, fapt care confirmă obiectivul strategic de identificare a celor mai bune locații pentru extinderea rețelei noastre de restaurante. Cu toate că este un context plin de provocări, ne-am propus să continuăm planurile de expansiune și să mergem înainte cu parteneriatele pe care le avem în vedere. Ne propunem să oferim fanilor KFC produsele lor preferate în cele mai sigure condiții și să ajungem în acele zone care ne permit să fim cât mai aproape de ei”, a declarat Dan Ilie (General Manager US FOOD NETWORK S.R.L., entitate afiliată Sphera Franchise Group S.A.)

 

Cu o suprafață de peste 350mp, restaurantul dispune de aproximativ 100 de locuri la mese și o terasă proprie, iar designul este de tip urban, respectând viziunea KFC. În intervalul 11.00 am – 22.00 pm, clienții pot opta pentru servicii de tip Dine-In, cât și la pachet. În plus, procedurile de igienizare și sanitarizare a locației sunt afiliate standardelor impuse la nivel local de către autorități, precum și celor specifice brand-ului. Angajații din restaurant au fost dotați cu mănuși, măști de unică folosință, precum și cu viziere. Suprafețele din bucătarie și din întreaga locație sunt dezinfectate de mai multe ori pe zi, în incintă au fost amplasate recipiente cu dezinfectanți și este încurajată plata cu cardul.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related