Dynamic Event Conference IV – punctul de întâlnire al tuturor organizatorilor de evenimente – va avea loc între 17-19 noiembrie 2020, online, pe platforma MyConnector.
Evenimentul este dedicat organizatorilor de evenimente, și anume:
- Event Managerilor;
- Specialiștilor în PR (care organizează evenimente pentru companiile în care lucrează, respective comunică pentru evenimente);
- Specialiștilor în HR (care organizează training-uri și teambuilding-uri);
Ediția de anul acesta se concentrează în jurul planului de rezervă, cu scopul de a seta direcții pentru 2021. În cadrul evenimentului se va discuta despre alternativele care se regăsesc la îndemâna unui organizator de evenimente și felul în care se poate construi o strategie pregătită pentru toate scenariile, despre cum putem adapta training-urile și teambuilding-urile într-o perioadă în care nu este de preferat interacțiunea interumană, respectiv despre cum comunicăm atunci când se ivește o situație de criză.
Toate aceste subiecte vor fi abordare împreună cu speakerii evenimentului:
- Cristian Hossu – Universum Events;
- Simona-Corina Dordea – Opera Națională Română din Cluj-Napoca;
- Valentin Văcăruș – Godmother;
- Vlad But – UpdateEd;
Evenimentul va fi moderat de către Andreea-Carla Mureșan, fondator al agenției creatoare de experiențe ALLA Agency & Events, organizator al evenimentului.
Participarea este gratuită și se realizează pe bază de înscriere.
Vă așteptăm cu drag!
Eveniment susţinut de:
Parteneri: MyConnector, Pinepipe
Parteneri media: IQads, SMARK, ClujLife