Dynamic Event Conference IV – punctul de întâlnire al tuturor organizatorilor de evenimente – va avea loc între 17-30 noiembrie 2020, online, pe grupul de Facebook cu același nume.
Evenimentul este dedicat organizatorilor de evenimente, și anume:
- Event Managerilor;
- Specialiștilor în PR (care organizează evenimente pentru companiile în care lucrează, respectiv comunică pentru evenimente);
- Specialiștilor în HR (care organizează training-uri și teambuilding-uri);
Ediția de anul acesta, concentrată în jurul planului de rezervă cu scopul de a seta direcții pentru 2021, este o ediție cu un format special. Am gândit evenimentul simplu, adaptat mediului online, bogat în insight-uri și idei. L-am gândit ca planul de bază al Back-up Plan-ului. DEC 2020 va avea 3 componente - Alternatives, Digitalization & Empathy, organizate într-un exercițiu de “community learning”.
Îi avem alături la această ediție atipică pe Cristian Hossu (Universum Events), Simona-Corina Dordea (Opera Națională Română din Cluj-Napoca), Valentin Văcăruș (Godmother) și Vlad But (UpdateEd). Va fi o experiență complexă de învățare și networking, ce se va desfășura în comunitatea noastră online de pe Facebook, unde sper să ne reunim în număr cât mai mare, declară Andreea-Carla Mureșan, organizatorul evenimentului, fondator al agenției creatoare de experiențe ALLA Agency & Events.
Participarea este gratuită!
Eveniment susţinut de:
Parteneri: MyConnector, Pinepipe
Parteneri media: IQads, SMARK, ClujLife, BizTool