Parteneriat pentru sănătatea și starea de bine a românilor: NN şi platforma ATLAS lansează campania “Trăiește de azi pe bine!” 

Parteneriat pentru sănătatea și starea de bine a românilor: NN şi platforma ATLAS lansează campania “Trăiește de azi pe bine!” 

În condiţiile în care evoluţia societăţii din ultimii ani şi pandemia au accentuat preocuparea oamenilor pentru sănătate și nevoia de sprijin emoțional, NN, liderul pieței de asigurări de viață din România şi platforma digitală de sănătate și wellbeing ATLAS anunţă dezvoltarea unui parteneriat pentru a oferi impreună românilor soluții concrete şi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări ale lor.   

Astfel, NN și ATLAS lansează campania “Trăiește de azi pe bine!”, prin care încurajează românii să aibă grijă de sănătatea lor fizică și emoțională şi să facă din binele lor o prioritate, punându-le  la dispoziţie o serie de instrumente digitale gratuite și informaţii utile, prin intermediul paginii web deazipebine.atlas.app şi al reţelelor de socializare.

Toți cei care accesează pagina deazipebine.atlas.app au posibilitatea de a-și evalua sănătatea și starea de bine prin intermediul unor scale de autoevaluare pentru calitatea vieții, depresie, anxietate, stres, burnout sau bunăstare financiară. Totodată, au la dispoziţie informații relevante de la specialiști licențiați ai platformei ATLAS şi sfaturi ușor de urmat, care îi pot ajuta să fie mai bine: bine cu ei (sfaturi de sănătate psiho-emoțională), bine sănătoși (sănătate fizică), bine financiar (bunăstare financiară), bine acasă (parenting), bine la job (coaching), bine la masă (nutriție).

 

“Datele ne arată că depresia, care afectează peste 2 milioane de români, este în top 3 afecţiuni care duc la dizabilitate, o treime din populația ţării suferă de insomnie şi, odată cu pandemia, a crescut și riscul de burnout, prin mărirea timpului de lucru cu 48,5 minute pe zi. Evoluția recentă a platformei ATLAS ne arată de asemenea că tot mai mulți români sunt preocupați de sănătatea și de starea lor de bine, alocă mai multă atenție prevenției și sunt totodată deschiși la inovație și mai apropiați de lumea digitală. Ne dorim să punem la dispoziția lor resursele şi experiența specialiștilor noștri și să contribuim astfel la evoluția în bine a sănătății fizice și psiho-emoționale a românilor”, declară Mihai Bran (medic primar psihiatru și co-fondator ATLAS).  

Platforma digitală ATLAS, ce oferă servicii integrate de sănătate și wellbeing, a avut o evoluție exponențială în ultimii ani, punând la dispoziție în prezent consultații online/telemedicină și la cabinet, servicii de psihoterapie, parenting, nutriție, consiliere financiară și coaching, prin intermediul a peste 1.000 de specialiști.

 

„La NN, sănătatea este o preocupare continuă și, prin tot ceea ce facem, îi sprijinim pe oameni să aibă grijă de ceea ce contează cel mai mult pentru ei, atunci când au cea mai mare nevoie. Azi, conștientizăm cu atât mai mult importanţa echilibrului emoțional pentru sănătatea noastră și, ca urmare, venim către români cu soluţii concrete,  alături de un partener inovator, care înțelege foarte bine prin ce trec oamenii în aceste vremuri.  Totodată, prin parteneriatul cu ATLAS, oferim cadou clienților noștri care au o asigurare de sănătate sau de viață la NN un set de şedinţe de consiliere cu peste 1.000 de specialiști din diverse arii care țin de sănătatea fizică, emoțională și financiară,” explică Alexandra Popescu Zorica (Head of Innovation în cadrul NN România).

Parteneriatul cu ATLAS face parte din strategia amplă a NN pentru inovație şi a demarat încă din luna februarie, când NN a început să acorde, sub formă de beneficiu, acces gratuit la serviciile platformei ATLAS celor aproape 2.000 de angajați și consultanți financiari ai companiei din toată țara.

În același timp, NN completează expertiza ATLAS în zona consilierii pentru bunăstare financiară, punând la dispoziţia utilizatorilor platformei ședințe de consiliere cu specialiștii financiari NN, care să îi sprijine să își îmbunătățească sănătatea financiară.                                                               

NN este prima companie internațională de asigurări de viaţă care a intrat pe piaţa din România, în 1997, iar de 13 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, activitatea companiei pe plan local include și managementul investițiilor iar NN s-a extins și pe piața asigurărilor de sănătate și, recent, pe piața asigurărilor generale, prin adăugarea în portofoliu a asigurărilor de locuințe.

NN are aproape 2.000 de angajați și consultanți financiari în România și sprijină peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează cel mai mult pentru ei. De la lansarea pe piața din România, NN a plătit clienților săi o sumă totală de 1.6 miliarde RON despăgubiri pe segmentele asigurărilor de viață și de sănătate.

 

atlas.app este o platformă digitală de sănătate și wellbeing, prezentă pe piața din România din anul 2016. Reunește peste 1.000 de specialiști verificați și licențiați în psihoterapie, nutriție, coaching, parenting și consiliere financiară, care oferă suport atât utilizatorilor privați, cât și celor din mediul corporate (prin intermediul parteneriatelor încheiate cu companii de top din domeniile Retail, Banking, IT, Telecomunicații) sau ONG-urilor (prin intermediul parteneriatelor sociale cu Asociația Magic și Asociația Little People România). Serviciile ATLAS sunt disponibile 24/7, de oriunde, oricând, pentru a le fi alături tuturor celor care au nevoie de ajutor specializat.

Începând cu luna martie a anului 2020, odată cu lansarea primei platforme de telemedicină din România, ATLAS reunește și un număr de 250 de medici de la clinici private partenere, care pot oferi un sfat avizat online, iar din luna august s-a extins și la nivel internațional, prin lansarea primei platforme de telemedicină din Bulgaria împreună cu un partener local.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related