Recunoscut la nivel internațional pentru susținerea activității bucătarilor profesioniști și a celor pasionați de gătit, Electrolux continuă să ofere experiențe culinare la standarde profesionale, alături de Chef Florin Dumitrescu. Printr-un parteneriat ce își propune să reinventeze gătitul acasă, Chef Florin Dumitrescu devine ambasador Electrolux, oferind pasionaților de gătit o serie de rețete video însoțite de sfaturi culinare, cu ajutorul cărora aceștia vor putea găti preparate de restaurant chiar în confortul casei lor.
Electrolux este un brand suedez care s-a remarcat constant în industria electrocasnicelor printr-o serie de inovații la nivel de produse, dezvoltate în așa fel încât să creeze experiențe culinare excepționale sau metode excelente de îngrijirea casei. Parteneriatul cu Chef Florin Dumitrescu completează viziunea culinară a brandului, oferind o nouă sursă de inspirație: o serie de rețete video cu ajutorul cărora oricine poate învăța să pregătească preparate la standardele restaurantelor, cu ajutorul electrocasnicelor Electrolux. Consumatorii vor avea acces la rețete, tehnici de gătit, sfaturi și recomandări gastronomice oferite de Chef Florin Dumitrescu, disponibile atât pe contul de YouTube al acestuia, cât și pe site-ul și rețelele sociale Electrolux.
”Calitatea și inovația produselor Electrolux este recunoscută de mulți ani de chefi de renume de la nivel internațional și local, iar faptul că Chef Florin Dumitrescu confirmă performanța produselor noastre și devine astfel, ambasador de brand, ne onorează. Știm că cele mai gustoase preparate nu se obțin doar cu cele mai intuitive electrocasnice, ci și cu inspirație, de aceea suntem siguri că alături de Chef Florin Dumitrescu vom transforma gătitul într-o reală experiență a gustului.”, a declarat Teodora Juravle (Marketing Manager Electrolux România).
”Cunosc brandul Electrolux de foarte mult timp, în primul rând din bucătăriile restaurantelor, dar și din bucătăria proprie, pentru că tehnologiile produselor, fiabilitatea și design-ul lor deosebit m-au determinat să aleg Electrolux pentru gustul de acasă. De aceea, acest parteneriat vine ca un pas firesc în relația mea cu acest brand, cu atât mai mult cu cât îmi oferă ocazia să le arăt tuturor pasionaților de gătit și nu numai, cum pot prepara rețete de restaurant, chiar în confortul casei lor.”, a declarat Chef Florin Dumitrescu.
Parteneriatul dintre Chef Florin Dumitrescu și Electrolux a debutat cu o rețetă de piept de rață pregătită la Sous Vide, cu piure de varză roșie și reducție de vin Porto, ce a fost extrem de apreciată de public, înregistrând în aproape o lună de la publicarea sa, peste 1.400.000 de vizualizări pe canalul de YouTube al lui Chef Florin Dumitrescu.
Luna noiembrie a venit cu o nouă inspirație culinară, oferindu-le românilor o rețetă simplă de rasol de vită la cuptor – Osso Buco, pregătită, de asemenea, la Sous Vide, care doar în 24 de ore a strâns peste 30.000 de vizualizări.
De asemenea, conținutul inspirațional online dezvoltat în cadrul parteneriatului cu Chef Florin Dumitrescu este extins și offline, în magazinele partenere Electrolux, prin recomandări de produse.
Prin acest parteneriat 360, Electrolux și Chef Florin Dumitrescu își propun să ofere conținut relevant consumatorilor români, prin care aceștia să fie inspirați și să învețe să reinventeze gustul de acasă, cu ajutorul celor mai importante atribute Electrolux: tehnologii inteligente și intuitive, design funcțional și rezistent în timp, dar și atenție pentru mediul înconjurător. De asemenea, Electrolux și Chef Florin Dumitrescu își propun ca prin rețetele video dezvoltate împreună să construiască o relație mai apropiată cu cei care utilizează și apreciază produsele din portofoliu.