[Optimism de business] Catalin Jianu și paharele cu glume: Oamenii au nevoie de umor pentru a merge mai departe

[Optimism de business] Catalin Jianu și paharele cu glume: Oamenii au nevoie de umor pentru a merge mai departe

Sunt multe coffee shop-uri in Bucuresti, dar unul singur vinde cafea in pahare personalizate cu desene si mesaje haioase. Aceasta este Cappuccino Story, un brand a carui poveste a inceput in 2015, cu prima cafenea deschisa de Catalin Jianu si Catalin Stoica. Investitia a fost doar de zece mii de euro, iar profitul a venit din prima. Nu au venit niciodata cu bani de acasa ca sa sustina afacerea, poate si pentru ca, pe langa o cafea foarte buna, business-ul s-a pozitionat ca un loc cool de socializare.

Odata cu deschiderea celui de-al doilea shop, li s-a alaturat Cristian Voicu, proclamat aripa mai tanara a brandului. Despre paharele care au cucerit clientii si internetul, aflam ca au aparut intamplator. Si au facut magie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related