Berceni desemnat “Cel mai bun cartier de gaming” din Capitală în cadrul Bucharest Gaming Week

Berceni desemnat “Cel mai bun cartier de gaming” din Capitală în cadrul Bucharest Gaming Week

Berceni este cel mai bun cartier de gaming din București, acesta fiind desemnat câștigător în cadrul competiției Bucharest Hood Battles powered by Alienware, care a avut loc la Bucharest Gaming Week săptămâna trecută. Competiția a avut loc pe parcusul a două zile, atunci când patru dintre cei mai buni gameri din București și echipele lor s-au înfruntat pentru titlul de „Cel mai bun cartier de gaming” din București. Rând pe rând, AndreiRO (Berceni), BestNoris (Rahova), soWTF (Militari) și Gannicus96 (Giurgiului) și suporterii lor și-au măsurat puterile de gamer într-un turneu de Counter Strike: Global Offensive. Gamerul AndreiRO și echipa sa, care au reprezentat cartierul Berceni au fost marii câștigători ai întrecerii.

Competiția a fost organizată de către Alienware, Dell și Microsoft în cadrul Bucharest Gaming Week, aceasta având premii totale de peste 1500 USD pentru participanți. Alienware, Dell și Microsoft au fost sponsori în cadrul evenimentului de anul acesta, care s-a desfășurat exclusiv online.

 

"După Gaming Video Awards continuăm să fim alături de comunitatea de gaming din România de data aceasta la Bucharest Gaming Week, cel mai important eveniment din industrie. Proiectul nostru, Bucharest Hood Battles a avut în spate ideea că între cartierele Bucureștiului există un soi de rivalitate și un sentiment de apartenență în randul gamerilor pe care ne-am dorit să le aducem în prim plan, creând un cadru și o motivație pe măsură. O provocare întotdeauna te ajută să-ți depășești limitele și iată că după o competiție intensă între cele patru cartiere înscrise la start avem și un câștigător. Vom continua să fim alături de gamerii din București și din România și în perioada următoare.", a declarat Diana Sorega (Country Marketing Manager la Dell România).

 

9 din 10 români care se joacă pe PC sau laptop folosesc Windows

Potrivit Asociației Dezvoltatorilor de Jocuri Video din România (RGDA) aproape opt milioane de români joacă jocuri video pe smarphone-uri, PC-uri, console sau tablete, arată datele primului mare studiu de piaţă legat de consumul de jocuri video din România.

Potrivit sursei citate, pentru românii care se joacă pe PC sau laptop, Windows este sistemul de operare cel mai des utilizat (93%) şi suma pe care o cheltuie într-o lună aceştia pentru jocurile pe PC este de aproximativ 24 de lei.

Conform studiului, "Utilizatorii de jocuri video din România", dintre cei 7,9 milioane de români cu vârste între 15 şi 64 de ani, mai mult de jumătate (52%) sunt bărbaţi şi 48% sunt femei. Totodată, 39% dintre jucătorii adulţi au studii superioare (facultate sau studii postuniversitare), aproape jumătate (48%) dintre aceştia sunt căsătoriţi sau în uniune consensuală.

Studiul relevă atât motivaţiile, cât şi preferinţele legate de gaming ale românilor. Astfel, şapte din zece jucători au ca motiv principal pentru a se juca dorinţa de a se relaxa după o zi grea, în timp ce pentru cinci din zece jocuri sunt un hobby. În acelaşi timp, 40% dintre cei chestionaţi afirmă că se joacă pentru a scăpa de plictiseală, în timp ce 30% o fac pentru a învăţa ceva nou.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related