[Optimism de business] Marius Tudosiei: Business-ul era bun cand a venit pandemia. Confortabil. Acum imi dau seama ca era, in fapt, lenes!

[Optimism de business] Marius Tudosiei: Business-ul era bun cand a venit pandemia. Confortabil. Acum imi dau seama ca era, in fapt, lenes!

Marius Tudosiei se afla la al treilea business, cu primele doua retete a dat gres. Si n-are nicio problema sa vorbeasca deschis despre esec, fara sa apeleze la vreun indulcitor. Ca tot a venit vorba de zona culinara, a treia incercare ca antreprenor a facut-o cu Bacania Veche. O pravalie cu de-ale gurii, mica, dar relevanta in peisajul urban bucurestean, care a crescut si datorita lectiilor invatate dupa primele doua experiente.

Daca sunteti din Bucuresti si comandati, in timp ce lucrati la biroul din living sau dupa lectia de pilates din sufragerie, este putin probabil sa nu fi aflat pana acum de Bacania Veche. Cand l-a pornit, Marius si-a propus un proiect intins pe 30 de ani, la finalul caruia nu se vede nici cel mai bun bucatar, nici cel mai bun documentarist in arta culinara, ci omul care intelege foarte bine mancarea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related