KiK continuă planul de expansiune în România

KiK continuă planul de expansiune în România

KiK România a continuat în anul 2020 strategia de dezvoltare și expansiune prin inaugurarea a 17 magazine de la începutul anului până în prezent, în diferite zone ale țării. Astfel, după expansiunea din ultimii doi ani în orașe precum Oradea, Timișoara, Iași și București, KiK România a continuat în acest an extinderea și consolidarea rețelei de magazine, ajungând la final de an să opereze un număr total de 54 de magazine.

 

 „Într-un an provocator, cu un context dificil și lipsit de predictibilitate am reușit să păstrăm un ritm susținut al expansiunii în România. Astfel, am deschis 17 magazine KiK în acest an, atât pe piețe în care eram deja prezenți, cât și în noi teritorii din țară, centre urbane puternice, în care vrem să ne consolidăm treptat poziția de lider de proximitate.  Ambiția noastră este să ajungem cât mai aproape de clienții noștri, să ne integrăm cât mai bine în stilul lor de viață și să îi inspirăm zilnic prin oferta noastră de produse de calitate. Vom continua 2021 în același ritm alert, cu deschideri de noi magazine în toate regiunile țării”,  declară Raluca Hartmann, Director General KIK România.

Strategia de expansiune KiK România  va continua la începutul anului 2021  și va include consolidarea prezenței în zona Moldovei și Transilvaniei, dar și in capitală prin deschiderea planificată a peste 30 de locații. În același timp, în 2021 dezvoltarea va fi susținută și prin prezența în orașele mici și mijlocii, dar și în localitățile satelit ale marilor orașe. De asemenea, un alt pas important în dezvoltarea KiK România din ultimul an a fost promovarea tactică a beneficiilor și ofertele personalizate in-store, dar și în mediul online.

KiK România a continuat să inoveze și în social media, transformând canalele sale sociale în surse de inspirație pentru fani și adaptându-se schimbărilor consumatorilor și a modului în care își fac cumpărăturile la KiK. Astfel, clienții KiK sunt influențați mai mult de beneficiile produselor și de emoții, postura de lider de preț fiind deja cunoscută în ceea ce privește produsele KiK.

În plus, KiK România plănuiește să investească anul următor în strategia de dezvoltare durabilă, în care se va concentra pe soluții cu impact social în zone defavorizate și asupra mediului înconjurător, zonele de interes fiind educația și reciclarea.

Retailerul de tip discount, KiK, comercializează atât îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei, bărbați și copii, cât și decorațiuni interioare, cosmetice, jucării, papetărie și produse pentru animalele de companie la prețuri accesibile.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related