Rețeaua PENNY se extinde cu două noi magazine

Rețeaua PENNY se extinde cu două noi magazine

Planul de expansiune al discounterului PENNY România continuă prin deschiderea a două noi magazine în București și în Reghin, județul Mureș. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 278 de magazine.

Magazinul PENNY din București de pe Bulevardul Decebal are o suprafață totală de 594 m2 și patru case de marcat. Cei 16 angajați îi așteaptă pe clienți la cumpărături de luni până sâmbătă în intervalul orar 7:30 – 22:00 și duminica între 8:00 și 20:00.

Cel de-al doilea magazin deschis în luna ianuarie se află în Reghin, județul Mureș și este situat pe Strada Vânătorilor, Nr. 26-28. Magazinul, cu o suprafață totală de 1.374 m2, dispune de 39 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități. Cei 17 angajați din noul PENNY îi așteaptă pe clienți la cumpărături de luni până sâmbătă între 7:30 și 21:00 și duminica între 8:00 și 20:00.

Ambele magazine deschise în luna ianuarie dispun de noul format PENNY. Accentul este pus pe design-ul nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.

Noile magazinele integrează toate elementele noii identități vizuale PENNY Punct și ale noului concept de comunicare. „Economisim bani, nu dragoste” înseamnă pentru clienții PENNY posibilitatea de a face cumpărături inteligente fără a renunța la bucuriile vieții - la generozitate, la produsele de calitate și la prospețimea acestora sau la momentele plăcute petrecute cu cei dragi.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related