LEGO® VIDIYO™ – prima platformă de creare de conținut unde cei mici devin proprii regizori, scenariști și producători

LEGO® VIDIYO™ – prima platformă de creare de conținut unde cei mici devin proprii regizori, scenariști și producători
  • LEGO® VIDIYO™ reprezintă o colaborare între Grupul LEGO și UNIVERSAL MUSIC 

Creat pentru a-i ajuta pe copii să dea frâu liber creativității, LEGO® VIDIYO™ permite regizarea, producerea și interpretarea propriilor videoclipuri, într-un mediu social sigur.

Grupul LEGO și Grupul Universal Music (UMG) anunță astăzi lansarea LEGO® VIDIYO™, o experiență interactivă și inovatoare de creare de conținut video, creată să pună în valoare și să extindă creativitatea și pasiunea pentru muzică a copiilor. LEGO VIDIYO reprezintă un nou mod de joacă, care încurajează visurile mărețe ale celor mici, ajutându-i să regizeze, să producă și să joace în propriile videoclipuri, folosind melodii din întreaga lume, ale artiștilor unici din topurile UMG.

LEGO VIDIYO este destinat copiilor cu vârste cuprinse între 7 și 10 ani, oferindu-le un spațiu sigur în care pot îmbina activitatea offline cu cea digitală. Mai mult, platforma le permite să experimenteze, să se joace și să descopere muzica - o combinație puternică, esențială pentru dezvoltarea acestora, la care se adaugă și posibilitatea de a se conecta cu alți utilizatori, atât la nivel emoțional, cât și creativ.

Îmbinând noile tehnologii cu LEGO System in Play și melodii consacrate ale diverșilor artiști din topurile globale, LEGO VIDIYO reprezintă o nouă oportunitate pentru copii de a-și exprima creativitatea. Fiind responsabili de producerea propriilor videoclipuri, copiii pot descoperi muzica și deopotrivă pot valorifica pasiunea pentru aceasta prin intermediul unei experiențe sociale imersive, pozitive și, mai ales, sigure. Întrucât LEGO VIDIYO necesită consimțământul părinților pentru utilizare – și oferă totodată anonimitate –, la care se adaugă și moderarea externă a întregului conținut urcat în feed-ul aplicației, părinții vor fi siguri că cei mici sunt în siguranță online, în timp ce își exersează creativitatea.

Fiind accesată prin intermediul unui mashup între elemente LEGO, minifigurine, muzică, realitate augmentată și o nouă aplicație dinamică, LEGO VIDIYO va dispune de nenumărate combinații de opțiuni de editare, derivate dintr-un nou efect special, ‘BeatBits’. Micii creatori se vor putea bucura și vor putea experimenta cu propriile stiluri și moduri de a reda videoclipuri. Aplicația funcționează în felul următor:

  • Utilizatorii pot alege una dintre melodiile disponibile în aplicație, ale diverșilor artiști recunoscuți – atât din topuri contemporane, cât și melodii clasice recognoscibile instant.
  • Aceștia își pot crea trupa alegând dintr-o colecție dinamică de noi minifigurine, care pot fi personalizate și aduse la viață în diferite dimensiuni, folosind tehnologia AR din aplicația VIDIYO.
  • Pot alege efecte speciale, folosind ‘BeatBits’ și le pot scana. BeatBits sunt elemente LEGO pătrate 2x2, care, odată scanate, deblochează efecte digitale ce permit controlarea tuturor elementelor, de la videoclip la stiluri muzicale și efecte de scenă. Creatorii își recrează viziunea, folosind efecte strălucitoare alb-negru, ploi de confetti sau chiar vedere X-ray. De asemenea, pot adăuga efecte audio, precum DJ scratching, mouse voice sau solo de saxofon, dar și mișcări și gesturi specifice personajelor, de la breakdance la surf pe un rechin.
  • Pregătește terenul. De la parcuri la dormitoare sau grădini la modele construite din cărămizi, videoclipurile LEGO VIDYIO pot fi realizate oriunde. În doar trei secunde locația utilizatorilor este scanată și începe producția.
  • Optând pentru BeatBits-ul selectat în aplicație, copiii pot controla producerea propriului videoclip, folosind mișcări de dans și efecte audio/video într-un spectacol uimitor de 60 de secunde, care poate fi mai apoi tăiat în videoclipuri de 5, 10, 15, sau 20 de secunde, ce pot fi distribuite online.
  • Acestea pot fi urcate în feed-ul aplicației, însă numai după ce conținutul trece de moderare. Orice conținut cu informații personale, precum copii care apar în video, nu va fi aprobat pentru upload, dar poate fi stocat în aplicație, pentru a fi mai apoi vizualizat alături de prieteni sau membrii familiei.

Prin îmbinarea acestor elemente, copiii pot experimenta jocul LEGO într-o manieră cu totul nouă. Folosind tehnologia AR, cei mici se vor putea bucura de minifigurine în dimensiuni reale sau amplificate, nu doar de cele iconice, în forma lor reală. Aplicația permite  accesorizarea membrilor trupei, selectarea de nume pentru trupă, crearea de coperte de album și multe altele.

Pentru a asigura un joc mereu nou, aplicația va fi actualizată constant cu muzică nouă, provocări și conținut inspirațional, încurajând astfel copiii să continue să își dezvolte abilitățile creative. Provocările au fost gândite pentru a-i ajuta pe micii creatori să își transforme videoclipurile din simple spectacole în producții dinamice, captivante, asigurând totodată și o gamă largă de funcții pe care LEGO VIDIYO le oferă prin intermediul noului și unicului BeatBits.

 

„Vrem să alimentăm imaginația noii generații de creatori de conținuti, oferindu-le o nouă platformă unde copiii își pot exprima creativitatea”, a menționat Julia Goldin, Chief Marketing Officer în cadrul Grupului LEGO. „Cercetările ne arată că peste trei sferturi (79%*) dintre părinți la nivel global își doresc ca cei mici să aibă mai multă încredere în abilitățile lor creative, așadar lansăm LEGO VIDIYO pentru a-i susține. Copiii sunt mereu în căutarea a noi moduri de a experimenta la nivel creativ, iar LEGO VIDIYO vine în ajutorul lor, pentru a le permite să dea frâu liber imaginației prin construcții LEGO și producerea de videoclipuri. Abia așteptăm să vedem ce idei vor pune în aplicare!”

Muzica și joaca creativă reprezintă un aspect extrem de important în viețile copiilor, conform cercetării realizate de Grupul LEGO și UMG:

  • 89% dintre părinți menționează că muzica ajută la dezvoltarea abilităților creative, în timp ce 83% consideră că ajută la consolidarea încrederii.*
  • 94% dintre părinți sunt de părere că jocurile cu cărămizi LEGO ajută la dezvoltarea creativității, 91% susțin că dezvoltarea abilităților de soluționare a problemelor, iar 89% cred că ajută la consolidarea încrederii.*
  • 74% dintre copiii cu vârste cuprinse între 5 și 12 ani spun că muzica îi ajută să relaționeze cu prietenii*, iar peste o jumătate dintre copiii cu vârste cuprinse între 6 și 10 ani confirmă că ascultă muzică în fiecare zi. **
  • 76% dintre părinți și copii (cu vârste între 5-12 ani) cred că muzica îi ajută să își exprime propria personalitate. *
  • 81% dintre părinți consideră că muzica aduce familiile mai aproape și îi ajută să relaționeze cu cei mici.*
  • 92% dintre părinți și 95% dintre copiii cu vârste între 5-12 ani spun că LEGO este un joc distractiv pentru întreaga familie*.

Îmbinând LEGO și puterea muzicii într-un mediul social sigur, LEGO VIDIYO aduce un tribut acestor trenduri, permițând copiilor să se bucure de propria creativitate.

LEGO VIDIYO este prima colaborare între Grupul LEGO și Grupul Universal Music, după ce cele două companii și-au anunțat parteneriatul în aprilie 2020. Fiind un lider al industriei la nivel global, UMG creionează cultura din întreaga lume prin puterea muzicii. UMG aduce laolaltă pentru LEGO VIDIYO atât superstaruri locale, cât și globale și un catalog de neegalat de melodii înregistrate, acoperind toate limbile și genurile muzicale. Grupul LEGO și-a propus să inspire și să ajute copiii să se dezvolte prin intermediul jocului încă din 1932, contribuind așadar la acest parteneriat printr-o experiență nelimitată în inovarea și dezvoltarea jocurilor pentru copii și părinți din întreaga lume, generație după generație.

 

„Prin acest parteneriat global inovator – cu puterea muzicii și a jocului, valorificate pentru a susține dezvoltarea creativității de la vârste fragede – copiii din întreaga lume vor putea să se exprime regizând, interpretând și distribuind propriile videoclipuri. LEGO VIDIYO reprezintă un mod excepțional prin care milioane de copii pot descoperi noi melodii și pot fi astfel mai aproape de artiștii preferați, în timp ce învață și se conectează prin joacă,” a declarat Olivier Robert-Murphy, Vice Președinte Executiv, Universal Music Group & Brands.

LEGO VIDIYO introduce o identitate vizuală complet nouă, dinamică, prin care se distinge de alte game LEGO. Este un brand de lifestyle colorat, care include o aplicație, seturi LEGO și produse lifestyle, create în parteneriat cu Bravado, compania de Merchandise & Brand Management, subsidiară Grupului Universal Music.

Primele produse LEGO VIDIYO vor fi disponibile în țări din întreaga lume începând cu 1 martie.

 

* LEGO Play Well Study 2020: studiu realizat în 18 piețe, în intervalul mai – iunie 2020, pe un eșantion de 18,117 părinți cu copii cu vârste între 1.5-12 ani, și 12.591 copii cu vârste între 5-12 ani.

UMG Music 2019 studiu de consum pe un eșantion de 1500 copii cu vârste între 6-10 și 11-13 ani și 1200 de părinți, în Regatul Unit, Germania, Statele Unite ale Americii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related