Un Smart Kit pe zi sau un produs KFC pe minut. Noua campanie Smart Menu vine cu peste 80.000 de premii #pebune pentru fani

Un Smart Kit pe zi sau un produs KFC pe minut. Noua campanie Smart Menu vine cu peste 80.000 de premii #pebune pentru fani

Ofertă specială, marele premiu și câștigători - așa se poziționează de cele mai multe ori campaniile promoționale pentru consumatori. Dar ce se întâmplă cu necâștigătorii? KFC relansează la început de an campania Smart Menu, care aduce în atenția fanilor unele dintre cele mai îndrăgite produse ale brandului, împreună cu o promoție #pebune.

Prin înscrierea în campanie, fanii brandului au șansa de a câștiga dintre urmatoarele premii:

  • 56 de Smart kit-uri, formate dintr-un iPhone 12, un MacBook Air 13” și un GoPro HERO7, prin tragere la sorți;
  • 640 de produse KFC pe minut, constând într-o porție medie de cartofi prăjiți sau o băutură răcoritoare la pahar de 400 ml, la alegere din gama Coca-Cola sau 2 Hot Wings®, prin momente norocoase.

În cadrul campaniei Smart Menu care se desfășoară până la 21 martie inclusiv, toți participanții au de câștigat, indiferent dacă ne referim la gustul #pebune al puiului proaspăt de la KFC sau la unul dintre premiile disponibile. Produsele KFC câștigate pot fi revendicate în oricare dintre restaurante, la nivel național, până la 23 martie, inclusiv. Premiile ce constau în Smart Kit-uri vor fi expediate câștigătorilor la adresele indicate de către aceștia în procesul de validare.

Campania de anul acesta aduce un element de noutate prin introducerea ofertei Smart Menu, pentru prima dată, și pe canalele proprii de livrare – call center și platformă. Totodată, toate produsele din gama Smart Menu - Smart Menu (picant/ nepicant), Smart Menu Plus (picant/nepicant), Twister® Box (Classic/Fillet Bites), Smart Bucket - sunt disponibile, în limita stocului, în toate restaurantele KFC din România. Produsele participante la campanie diferă în funcție de serviciul prin care acestea au fost comandate: kiosk, drive‑thru, delivery, call center, e‑commerce și partenerii agregatori. Înscrierea în promoție se face prin trimiterea codului de 8 cifre de pe bonul fiscal printr-un SMS la 3773 sau pe https://www.kfc.ro/smartpromo/. Mai multe informații despre mecanism, produsele eligibile și modalitățile de achiziție se regăsesc în regulamentul disponibil pe website.

 

„Într-un context impredictibil, cu provocări la tot pasul, ne-am propus să le oferim consumatorilor produsele lor preferate, sub forma unei experiențe inedite, caracteristică brandului. De aceea, am gândit campania Smart Menu, în primul rând ca un beneficiu pentru toți fanii, cărora le oferim premii constând în Smart Kit-uri formate din gadget-uri de ultimă generație, precum și produse KFC pe minut. Este o promoție în care toată lumea câștigă - fie un premiu din categoriile menționate anterior, fie se bucură de gustul #pebune al puiului KFC, proaspăt pregătit. Oferta Smart Menu este disponibilă în toate restaurantele din țară și, pentru dată, inclusiv pe canalele proprii de Delivery – call-center și platforma delivery.kfc.ro. În plus, fanii pot achiziționa produsele participante în campanie atât prin canalele KFC, cât și prin intermediul partenerilor, beneficiind astfel de mai multe oportunități de a se înscrie, în funcție de contextul de consum, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

Cei care preferă să se bucure de produsele KFC acasă sau la birou, pot comanda online, accesând delivery.kfc.ro sau prin serviciul de call-center, oricare dintre produsele: Smart Menu Picant, Smart Menu Nepicant, Twister® Box (Classic/ Fillet Bites), Smart Bucket. În plus, promoția este disponibilă și prin intermediul platformelor online partenere, la achiziția  următoarelor produse: Twister® Box (Classic/Fillet Bites) și Smart Bucket.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related