BETANO a pus la aceeași masă reprezentanții sectorului medical și ai industriei HoReCa, prin proiectul „Masă pentru Doi”

BETANO a pus la aceeași masă reprezentanții sectorului medical și ai industriei HoReCa, prin proiectul „Masă pentru Doi”

15.000 de mese calde donate, 15 restaurante, 5 spitale, 4 orașe.

BETANO.com, cea mai bună platformă mobilă de cazinou online și pariuri sportive din lume, conform EGR Awards 2019, a desfășurat proiectul „Masă pentru Doi”, o campanie de susținere a personalului sanitar și a industriei HoReCa din România. În perioada 17 decembrie 2020 – 15 ianuarie 2021, împreună cu Asociația CSR Nest, 15.000 de prânzuri calde au fost livrate către personalul sanitar din cinci spitale din România.  

În perioada campaniei, BETANO a sprijinit 15 restaurante din patru orașe, asigurându-le un număr de comenzi stabil care să le ajute să își continue activitatea. Zilnic, personalul bucătăriilor a pregătit meniuri variate care au ajuns la peste 2.300 de cadre sanitare din secțiile de primiri urgențe și terapie intensivă a cinci spitale din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Craiova.

2.094 de kilometri au fost parcurși de cei 27 de curieri în cele 30 de zile de campanie, pentru a asigura zilnic meniurile calde pregătite de 132 de mâini talentate. Prin intermediul proiectului, BETANO și-a exprimat recunoștința față de eforturile personalului sanitar și a susținut activitatea de bază a micilor afaceri de familie sau deținute de mici antreprenori români, foarte vulnerabile în contextul pandemic, restaurante cu o reputație bună în rândul consumatorilor.

„Responsabilitatea socială și Jocul Resposabil fac parte din modelul nostru de business în toate piețele în care suntem prezenți. Masă pentru Doi a fost unul dintre modurile în care am răspuns provocărilor contextului pandemic în una dintre țările în care activăm, venind în sprijinul a două sectoare puternic afectate. Deschiderea cu care proiectul a fost primit de comunitatea locală ne-a dat încredere să îl extindem și la nivel regional, în alte două țări în care operăm: Grecia și Portugalia”, a declarat Panos Konstantopoulos, Chief Marketing Officer Kaizen Gaming.  

  

„Ne bucurăm că am putut ajuta două sectoare puternic afectate de criza actuală și că inițiativa noastră poate servi drept exemplu. Dacă până acum temerile noastre, ale tuturor, au fost legate cu precădere de sănătate, în perioada care urmează trebuie să ne îndreptăm atenția și spre implicațiile economice. Drept urmare, considerăm că orice companie care are capacitatea de a oferi sprijin trebuie să ia in calcul modalități prin care poate angrena cât mai multe ramuri ale economiei”, a declarat Dragoș Mîndreci, Country Manager BETANO România.

 

Proiectul „Masă pentru Doi” a continuat seria demersurilor companiei de a sprijini societatea în lupta împotriva COVID-19. Seria a fost deschisă în primăvara anului 2020, printr-o donație de 100.000 de euro către Crucea Roșie Română, pentru achiziționarea de echipamente urgente și necesare pentru spitalele din România.

 

Masă pentru Doi a fost un proiect de suflet încă din faza de concept, iar principalul său scop a fost de a crea un lanț al binelui. Debutul pandemiei a fost un fenomen care ne-a luat pe toți prin surprindere, dar cele câteva luni care au urmat ne-au dat posibilitatea de a identifica cele mai afectate sectoare și de a interveni în continuare acolo unde este mai mare nevoie de ajutor. Astfel, Masă pentru Doi a fost un proiect prin care ne-am dorit să atenuăm presiunea pusă pe sistemul medical, susținând, în același timp, industria HoReCa și preluând toate elementele de natură logistică”, a declarat Roxana Dinescu, Marketing Manager, Brand & Communications BETANO România.

 

Alocarea donațiilor a fost realizată în parteneriat cu Asociația CSR Nest și cu sprijinul Federației Solidaritatea Sanitară din România.

 

„Natura proiectului ne-a facilitat foarte mult colaborarea cu toate părțile implicate. Restaurantele au fost foarte receptive și deschise propunerilor noastre, personalul medical, extrem de încântat, iar curierii au parcurs probabil cei mai plăcuți peste 2.000 de km din carieră. Inițiativa Betano este, în primul rând, un exemplu de solidaritate și ne-a făcut o deosebită plăcere că am putut contribui la implementarea acestui proiect”, a declarat Sergiu Sebesi, Președinte Asociație CSR Nest.

 

Asociația CSR Nest este o organizație românească, având caracter apolitic, non-profit, non-discriminatoriu și a fost înființată în anul 2010. Misiunea asociației este aceea de a oferi soluții și servicii atât sectorului neguvernamental, cât și celui corporatist, prin promovarea responsabilității sociale în rândul societății civile și al companiilor. De asemenea, asociația își mai propune să contribuie la progresul social și cultural, educațional și turistic al României. Dezvoltarea comunitară, mediul și economia socială au fost principalele direcții de intervenție ale Asociației CSR Nest în ultimii cinci ani. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related