Pentru al doilea an consecutiv, Electrolux se află în topul preferințelor românilor la Consumer Choice Award

Pentru al doilea an consecutiv, Electrolux se află în topul preferințelor românilor la Consumer Choice Award

Electrolux a fost desemnat cel mai de încredere brand la două categorii de electrocasnice, Cuptoare și Plite, în 2021, potrivit studiului independent Consumer Choice Award, realizat de compania de cercetare More-Netquest Group. Premiile au fost acordate pe baza votului consumatorilor români, care au clasat electrocasnicele Electrolux în topul preferințelor acestora, din punct de vedere al satisfacției și gradul de afinitate față de brand. 

Consumer Choice Award este o competiție anuală care analizează alegerile consumatorilor în funcție de feedback-ul pe care îl oferă brand-urilor. Evaluarea are la bază o serie de indicatori, adaptate fiecărei industrii, iar voturile sunt acordate celor mai vizibili competitori de pe piață. Factorii care au fost analizați sunt calitatea serviciilor, diferențierea pe piață față de alți competitori, gradul de inovare, interacțiunea cu consumatorii, credibilitatea, precum și satisfacția globală față de alte mărci din categorie, intenția de a cumpăra sau recomandarea în categorie.

Conform topului realizat de Consumer Choice, în urma acestei evaluări, Electrolux ocupă prima poziție în categoria plite, cu un scor de 8,04, și primul loc la categoria cuptoare, cu un scor de 7,60. La categoria plite, Electrolux a obținut punctajul cel mai mare la toți indicatorii analizați, iar la categoria cuptoare, brandul a obținut notele cele mai mari la patru dintre parametrii evaluați.

 

„Suntem mândri că încă odată am fost premiați pentru cel mai de încredere brand, în ceea ce privește categoriile de electrocasnice plite și cuptoare. Cele două premii obținute anul acesta sunt o recunoaștere a eforturile depuse de întreaga echipă Electrolux de a îmbunătăți experiența consumatorilor cu produsele noastre. Pe această cale, le mulțumim clienților noștri pentru feedback-ul acordat, opinia lor fiind foarte importantă pentru noi”, a declarat Teodora Juravle, Marketing Manager Electrolux România.

 

Sondajul s-a desfășurat în intervalul 10 – 20 ianuarie 2021 și a inclus peste 1,500 de interviuri reprezentative pentru grupuri țintă de femei și bărbați care locuiesc în România, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Din punct de vedere al repartizării pe sexe și grupe de vârste, eșantionul pe care s-a defășurat studiul a cuprins un procent de 49% bărbați și 51% femei. Ca vârstă, eșantionul a fost reprezentat de 36% respondenți cu vârsta între 18 și 30 de ani, 45% cu vârstă între 31 și 50 de ani și 19% cu vârstă mai mare de 50 de ani.

Premiile Consumer Choice sunt decernate anual, în Portugalia, Polonia, Spania și România și vizează industriile FMCG, produse electrocasnice, produse de mobilier, echipamente etc., comerț (specializat și nespecializat, canale moderne sau tradiționale), precum și diferite tipuri de servicii profesionale (bănci, companii de asigurări, comunicații, transport, divertisment etc.).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related