Grupul LEGO și Universal Music Group dezvăluie întreaga gamă LEGO® VIDIYO™. L.L.A.M.A - prima minifigurină LEGO® care semnează cu o casă globală de discuri

Grupul LEGO și Universal Music Group dezvăluie întreaga gamă LEGO® VIDIYO™. L.L.A.M.A - prima minifigurină LEGO® care semnează cu o casă globală de discuri

Primul val de produse dedicate experienței interactive de creare de conținut pentru cei mici care îmbină elemente LEGO®, melodii și realitate augmentată.

Grupul LEGO și Universal Music Group (UMG) au anunțat astăzi prima gamă de produse pentru LEGO® VIDIYO™, o experiență interactivă și inovatoare de creare de conținut video cu ajutorul BeatBoxes, Bandmates, Beatbits și AR. LEGO VIDIYO a fost creat pentru a pune în valoare și a extinde creativitatea și pasiunea pentru muzică a copiilor. Anunțul coincide cu semnarea primei minifigurine LEGO, varianta umană - L.L.A.M.A, cu o casă de discuri globală: Astralwerks, subsidiară UMG. Single-ul său debut, „Shake”, va fi lansat vineri 19 februarie – fiind realizat în colaborare cu NE-YO, câștigător a trei premii  GRAMMY® și Carmen DeLeon. „Shake” este disponibilă pentru pre-comandă pe platformele digitale.

LEGO VIDIYO îmbină activitatea offline cu cea digitală, efectele speciale BeatBits și minifigurinele inspirate de industria muzicală prinzând viață cu ajutorul tehnologiei AR într-o nouă aplicație dinamică.

Lumea LEGO VIDIYO include o experiență de produs captivantă, dedicată copiilor pasionați de muzică, fiind inspirată de o gamă largă de genuri muzicale și artiști. Fiecare produs este creat special pentru a putea fi integrat în aplicația gratuită VIDIYO, oferindu-le astfel celor mici oportunitatea de a regiza, produce și juca în propriile videoclipuri.

 

BEATBOXES, BANDMATES și BEATBITS

Primele produse LEGO VIDIYO lansate sunt BeatBoxes, Bandmates și BeatBits. Fanii LEGO vor descoperi 6 cutii portabile unice, BeatBoxes, care conțin o minifigurină aparținând unui anumit gen muzical, o scenă scanabilă, două elemente speciale BeatBits și alte 14 aleatorii. BeatBoxes pot conține până la 16 elemente BeatBits și au o platformă care poate fi personalizată cu o selecție impresionantă de plăci LEGO, după bunul plac.

Acest prim val de produse VIDIYO include și 12 BandMates, oferind astfel o gamă distractivă de minifigurine colecționabile, inspirate de industria muzicală, în seturi Mystery-Box. Fiecare minifigurină vine cu un element special BeatBits și două aleatorii. BeatBits sunt elemente creative ce pot fi grupate în nenumărate combinații, redând efecte audio-video. Pe suprafața acestora de 2x2 sunt imprimate mici coperte de album reprezentând efecte muzicale, mișcări de dans și recuzită, care prind viață în momentul în care sunt scanate de aplicația VIDIYO. Precum instrumentele, BeatBits pot fi redate LIVE în timpul reprezentanției. Iar cu 130 de BeatBits care urmează să fie lansate în primul an, vor fi mereu noi hit-uri VIDIYO care așteaptă să fie produse.

Cele 6 BeatBoxes și 12 personaje Bandmate lansate astăzi:

  • 43102 ‘Candy Pop’ - Candy Mermaid BeatBox (Pop)
  • 43103 ‘Pirate Punk’ - Punk Pirate Beatbox (Punk)
  • 43104 ‘Alien DJ’ -  Extra Terrestrial Dance Music BeatBox (ETDM)
  • 43105 ‘Party Llama’ - Party Llama BeatBox (Tropicon)
  • 43106 ‘Unicorn DJ’ - Unicorn DJ BeatBox (K-pawp)
  • 43107 ‘Robot Break-dancer’ - HipHop Robot BeatBox (HipHop)
  • 43101 Bandmates: Red Panda Dancer; Cotton Candy Cheerleader; Shark Singer; Bunny Dancer; Discowboy Singer; Genie Dancer; Samurapper; DJ Cheetah; Ice Cream Saxophonist; Alien Keytarist; Banshee Singer; Werewolf Drummer

Produsele LEGO VIDIYO vor fi disponibile începând cu 1 martie, fiind primele dintr-o gamă largă. Seturile BeatBox au prețul recomandat de 99.99 RON iar personajele Bandmates colecționabile, prețul recomandat de 24.99 RON

Aplicația dispune de aproximativ 30 de melodii ale artiștilor din portofoliul UMG, melodii din topurile contemporane și cele clasice, urmând ca noi melodii să fie adăugate constant. Fiecare melodie a fost programată astfel încât să integreze intuitiv și armonios elementele BeatBits, oferindu-le celor mici un nivel incredibil de personalizare audio.

Crearea unui clip VIDIYIO este simplă – este necesară descărcarea aplicației, selectarea melodiei, scanarea minifigurinelor LEGO și a elementelor BeatBits, care vor prinde viață datorită AR, alegerea dimensiunilor – Mini (4cm), Medium (1.2m) și Mega (5m) pentru creații cu adevărat dinamice. Ultimul pas constă în înregistrarea clipului, activând elementele BeatBits selectate, pentru un spectacol uimitor de 60 de secunde care poate fi mai apoi tăiat în videoclipuri de 5, 10, 15, sau 20 de secunde, ce pot fi distribuite pe platforma socială sigură, moderată.

În cadrul aplicației VIDIYO copiii pot pune bazele propriei trupe, pot alege vestimentația, numele acesteia și coperte de album. Prin participarea la provocările din aplicație, actualizate în mod regulat, și prin scanarea elementelor, cei mici câștigă puncte care pot fi ulterior folosite pentru a debloca opțiuni suplimentare de personalizare, precum costume, accesorii, coreografii și diverse scene. Este pentru prima oară când fanii LEGO pot personaliza minifigurinele la un nivel atât de ridicat, cu peste 1400 de elemente ce pot fi deblocate prin timpul petrecut în aplicație și participarea la provocări.

 

Pe lângă lansarea noilor seturi, Grupul LEGO și UMG marchează astăzi încă un eveniment important în parteneriatul lor: casa de discuri Astralwerks, subsidiară UMG semnează cu un nou artist, varianta umană a minifigurinei DJ Llama, din Tropicon BeatBox. L.L.A.M.A refuză să se limiteze la un singur gen muzical și preferă fluiditatea în muzică, așa cum face și cu imaginația. „Etichetele sunt pentru haine”, menționează acesta, „Nu există niciun gen muzical pe care să îl evit. Vreau să lucrez cu oameni care nu iau viața prea în serios.” L.L.A.M.A își propune să valorifice spiritul său liber pentru a „inspira curiozitate” și în rândul publicului său.

DJ-ul și producătorul din Los Angeles, care abia a semnat cu Astralwerks, abordează muzica și lumea întreagă într-o manieră distractivă, plină de curiozitate și bucurie.

„E o onoare să semnăm un contract global de înregistrare cu prima minifigurină LEGO. Când L.L.A.M.A ne-a arătat demo-ul ‘Shake’ pentru prima oară, am știut că trebuie să lucrăm împreună. Parteneriatul dintre Grupul LEGO și UMG se aliniază misiunii noastre de a aduce inovație în industria muzicii electronice.” a declarat Luke Armitage, VP Marketing Astralwerks.

 

Muzica și joaca sunt două activități plăcute, cu un impact important în dezvoltarea copiilor. Prin LEGO VIDIYO le oferim celor mici un spațiu sigur unde își pot exprima creativitatea prin intermediul videoclipurilor, dezvoltând totodată noi abilități,” a menționat William Thorogood, VP și Executive Producer al LEGO VIDIYO, în cadrul LEGO Group. „Parteneriatul cu UMG  este unul sub semnul inovației, introducând atât un nou produs și o aplicație interesantă, ambele având la bază muzica, cât și noi metode de interacțiune a fanilor cu  L.L.A.M.A. LEGO VIDIYO a fost testat de peste 1500 de familii din America de Nord, Europa și Asia iar feedback-ul a fost unul incredibil, atât copiii cât și părinții fiind entuziasmați de minifigurinele LEGO care prind viață în propriile videoclipuri unice și creative. Acum că LEGO VIDIYO este disponibil în întreaga lume, aștept cu entuziasm să văd ce ne pregătesc micii creatori!”

 

„Este o zi plină pentru LEGO VIDIYO, dezvâluind în sfârșit întreaga experiență, la care se adaugă și primul contract de înregistrare semnat de o minifigurină LEGO. Muzica și creativitatea reprezintă o combinație perfectă, cu un rol important în dezvoltarea copiilor. Toate aceste noi produse – Beatbits și personajele Bandmate, îi vor inspira pe cei mici să descopere muzica, artiști și noi genuri muzicale din întreaga lume. Copiii vor învăța, experimenta și se vor putea exprima prin intermediul propriilor videoclipuri, în timp ce își dezvoltă abilitățile tehnice și creative și se distrează.”, spune Joshua Burke, VP, Strategic Marketing & Global Partnerships, Universal Music Group.

 

LEGO VIDIYO este destinat copiilor cu vârste cuprinse între 7 și 10 ani, oferindu-le un spațiu sigur în care pot îmbina activitatea offline cu cea digitală. Întrucât LEGO VIDIYO necesită consimțământul părinților pentru utilizare – și oferă totodată anonimitate –, la care se adaugă și moderarea externă a întregului conținut urcat în feed-ul aplicației, părinții vor fi siguri că cei mici sunt în siguranță online, în timp ce își exersează creativitatea.

 

Preț și disponibilitate

  • 43102 Candy Mermaid BeatBox (99.99 RON)
  • 43103 Punk Pirate Beatbox (99.99 RON)
  • 43104 Alien DJ BeatBox (99.99 RON)
  • 43105 Party Llama BeatBox (99.99 RON)
  • 43106 Unicorn DJ BeatBox (99.99 RON)
  • 43107 HipHop Robot BeatBox (99.99 RON)
  • 43101 Bandmates: Red Panda Dancer; Cotton Candy Cheerleader; Shark Singer; Bunny Dancer; Discowboy Singer; Genie Dancer; Samurapper; DJ Cheetah; Ice Cream Saxophonist; Alien Keytarist; Banshee Singer; Werewolf Drummer (24.99 RON)

 

LEGO® VIDIYO™  funcționează în felul următor:

Descărcați aplicația – LEGO VIDIYO funcționează atât cu elemente LEGO cât și fără – un demo gratuit cu minifigurinele, melodiile și BeatBits este inclus.

Selectați o melodie – O gamă largă de melodii acoperind toate genurile muzicale, actualizată constant, oferită de Universal Music Group

Scanați BeatBits sau minifigurinele – Puteți încărca toate personajele, astfel încât să creați o trupă cu trei membri și doi soliști, folosind diferitele personaje obținute. Odată scanate, selectați personajele și personalizați-le înfățișarea, numele trupei sau coperta de album.

Timpul pentru spectacol! Alegeți personajele pentru un spectacol de 60 de secunde, aliniați BeatBits codificate cromatic: Negru pentru efecte vizuale, Roz pentru costume, Aqua pentru efecte audio, Portocaliu pentru efecte hazlii, Galben pentru mișcări de dans și Verde pentru fundal. Scanați apoi scena, fie ca este vorba de dormitor, curte sau un model construit din cărămizi LEGO – în doar 3 secunde, locația este scanată și producția poate începe.

Distribuiți videoclipul – Selectând cele mai bune 5, 10 sau 20 secunde ale spectacolului, acestea pot fi distribuite cu ceilalți mici creatori din feed-ul aplicației, după ce au fost aprobate de moderarea externă. Orice conținut cu informații personale, precum copii care apar în video, nu va fi aprobat pentru upload, dar poate fi stocat în aplicație, pentru a fi mai apoi vizualizat alături de prieteni sau membrii familiei.

Dezvoltați-vă abilitățile de creare de conținut – Participați la provocări care implică folosirea anumitor efecte sau crearea unor videoclipuri contextuale! Provocările ajută la dezvoltarea creativității și deblochează elemente speciale personalizabile – precum costumele. Urmăriți videoclipurile altor creatori și descoperiți noi melodii în feed-ul aplicației VIDIYO. 

Fanii pot adopta inclusiv stilul vestimentar specific VIDIYO, prin colecția inspirată de L.L.A.M.A și produsă de Bravado, companie subsidiară UMG.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related