Starbucks deschide o nouă cafenea în Brașov

Starbucks deschide o nouă cafenea în Brașov

Starbucks, cel mai mare lanț de cafenele din lume și lider în domeniul inovării și al satisfacției clienților, inaugurează a treia cafenea din Brașov, la parterul centrului comercial AFI Brașov.

Noua locație se întinde pe o suprafață de 200mp și dispune de o terasă de aproape 60mp, iar designul evidențiază traseul bobului de cafea, din plantațiile din Africa și America de Sud, la espresso-ul delicios savurat de clienți în cafenea. Aceștia vor fi plăcut impresionați de un design inovator, de micile detalii care oferă locului o amprentă unică și inconfundabilă.

Cafeneaua Starbucks din AFI Brașov include, pe lângă barul integrat care te lasă să iei parte la întregul ritual realizat de barista, zonele de prezentare a produselor și de interconectare, precum și spațiul destinat savurării întregii game de sortimente de cafea. Barista Starbucks sunt la dispoziția clienților cu informații și recomandări, astfel încât legătura pe care aceștia o stabilesc cu brandul să fie una personală și consistentă.

„Suntem bucuroși să continuăm expansiunea cu o nouă cafenea în Brașov, într-o zonă cheie. De la deschiderea primei noastre cafenele în acest oraș, s-au băut zeci de mii de latte și cappuccino și suntem fericiți și mândri că oamenii iubesc cafeaua pregătită cu grijă de barista. Starbucks a devenit o parte a culturii locale, este acel loc unde brașovenii, dar și cei care vizitează orașul se simt ca acasă. Suntem convinși că și această cafenea se va transforma într-un spațiu primitor de întâlnire și de savurare a cafelei preferate în fiecare zi”, a declarat Cristian Turculeț, Director Regional România și Bulgaria.

Starbucks România continuă și în acest an investițiile atât în schimbarea design-ului și modernizarea locațiilor, cât și în inovație și varietate la nivel de produs. De asemenea, Starbucks continuă să acorde o mare atenție în ceea ce privește modul și locul în care sunt fabricate produsele pentru cafenelele sale și lucrează cu furnizori care se aliniază la valorile companiei de responsabilitate socială și de mediu. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related