- Pentru ei, Burger King vine cu o oferta de efort minim si transforma ziua de luni in LuNeah
- 60% dintre respondenti cred ca atitudinea pozitiva ii va ajuta sa treaca mai bine peste ziua de luni
- Marti (9%) si miercuri (5%) sunt urmatoarele in topul celor mai grele zile din saptamana
Ziua de luni a intrat oficial in topul celor mai grele zile de peste saptamana. Un studiu initiat de Burger King confirma ca 73% dintre romanii intervievati considera prima zi a saptamanii cea mai dificila, urmata de marti si miercuri cu doar 9%, respectiv 5%. Iar pentru o luni mai degraba “neah” decat “yeah”, Burger King ia atitudine si vine cu o super oferta valabila doar luni: meniul “LuNeah” cu 2 burgeri Whopper la doar 15 lei.
Studiul local raspunde dilemei existente la nivel global, unde inca se dezbate intre luni si marti, si exploreaza si cum putem trece mai bine peste o zi de luni. 60% dintre respondenti, in special cei cu varsta intre 18 si 24 ani (36%), dar si cei cu varsta de peste 55 de ani (24%), cred ca principala modalitate de a trece peste prima zi din saptamana este pastrarea atitudinii pozitive.
„ Studiul ne-a cofirmat ceea ce deja simteam cu totii: stresul dat de alarma dupa weekend, job, cursuri, programari, trafic, agitatia din jur, etc. face ca zilele de luni sa fie chiar cele grele. Asa a luat nastere conceptul de “LuNeah” la Burger King care vine cu o oferta (de efort minim) perfecta pentru o zi de luni mai putin grea”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager of Burger King Romania.
In studiu se mai arata ca dintre cei 73% chestionati care au declarat ca ziua de luni este cea mai grea zi a saptamanii, cele mai mari procente sunt in randul celor mai tineri, sub 35 de ani. In cazul celor mai in varsta (peste 55 ani) se inregistreaza procentul cel mai scazut - doar 66% dintre cei cu varsta peste 55 ani considera ca lunea este cea mai grea zi din saptamana.
Concluziile au fost culese in urma studiului realizat de Reveal Marketing Research, in luna februarie 2021, in randul a 1.002 respondenti, femei (51%) si barbati (49%), din mediul urban, cu studii medii si superioare, cu varste cuprinse intre 18-55 de ani. Metoda de cercetare utilizata este CAWI, un chestionar standardizat aplicat online persoanelor selectate aleator, esantionare urbana reprezentativa la nivel urban.