CTP va finanța 70 de burse pentru tinerii refugiați în cadrul unui nou parteneriat cu Agenţia ONU pentru Refugiaţi

CTP va finanța 70 de burse pentru tinerii refugiați în cadrul unui nou parteneriat cu Agenţia ONU pentru Refugiaţi

CTP devine prima companie care susține campania ONU - Către o educație mai bună. 

CTP, unul dintre cei mai mari cinci dezvoltatori europeni de proprietăți industriale, devine partener al Agenţia ONU pentru Refugiaţi și susține campania Către o educație mai bună. Campania a fost lansată în decembrie 2020, atunci când Agenţia ONU pentru Refugiaţi a sărbătorit 70 de ani de existență și își propune să crească accesul la educația superioară pentru tinerii refugiați cu sprijinul partenerilor din sectorul privat.

 

 “Agenţia ONU pentru Refugiaţi este recunoscătoare pentru răspunsul pozitiv primit din partea CTP și deschiderea de a susține 70 de tineri prin oferirea de burse școlare la 70 de ani de la înființarea agenției în cadrul ONU. Accesul la educația superioară în universități poate fi accesată cu greu de către refugiați. În acest moment, doar 3% dintre tinerii refugiați sunt înscriși într-un program de studii superioare. Totuși, atunci când astfel de persoane vulnerabile au parte de oportunitățile potrivite, li se oferă șansa să devină viitorii lideri ai generațiilor ce vor urma,” declară Filippo Grandi, Înaltul Comisar al ONU pentru refugiați. El mai adaugă: “Cele 70 de burse finanțate de CTP pot schimba vieți – nu doar ale studenților, dar și ale familiilor și comunităților care i-au pierdut. Sperăm ca un număr din ce în ce mai mare de companii, fundații și contributori individuali să urmeze exemplul noilor noștri parteneri și să susțină viitorul tinerilor refugiați.”

 

Pentru a susține campania Către o educație mai bună și a eforturilor Agenției ONU pentru Refugiaţi de creștere a procentului de refugiați care se înrolează într-un program de studii superioare de la 3% la 15%, CTP va acoperi costurile de școlarizare și alocația care cuprinde cheltuielile cu locuința, mâncarea, deplasările locale și serviciile medicale pentru 70 de studenți în următorii patru ani prin donații în valoare de 735.000 euro.

 

 “Suntem bucuroși să susținem campania inițiată de Agenția ONU pentru Refugiaţi și, în același timp,  încântați să facilităm accesul la studii superioare pentru tinerii talentați care au trecut prin greutăți mari încă de la vârste fragede,” declară Remos Vos, CEO CTP. “Susținerea educației a fost dintotdeauna prioritară pentru CTP și am făcut mai multe demersuri în acest sens, printre care susținerea organizațiilor locale pentru a le oferi acces la educație copiilor defavorizați sau finanțarea studiilor pentru copiii angajaților noștri în funcție de nevoi.

 

CTP este cel mai mare dezvoltator de proprietăți industriale din Europa Centrală și de Est, cu 6,3 milioane m² de spații logistice în șapte țări. Cu întregul portofoliu certificat BREEAM, CTP revendică poziția celui mai sustenabil dezvoltator din regiune. CTP a reușit deja să își neutralizeze amprenta de carbon în cursul acestui an.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related