Ca în poveștile acelea din revistele de business, când unor antreprenori de succes le-a venit ideea în facultate și apoi au pus-o în practică, așa s-a întâmplat și cu Badea Neaoș. Cu diferența că ei sunt de abia la o început, o mică afacere din Cluj-Napoca. Dar își doresc să crească mari. Iar noi le dorim succes și îi încurajăm, dând mai departe povestea lor, înainte de a deveni miliardari. Chiar în primul an de facultate, șase prieteni, studenți la Comunicare și PR la FSPAC, au avut o temă de seminar, unde le-a venit ideea să inventeze un brand, pornind de la trendul motivelor tradiționale. Profesoara le-a spus că proiectul lor de facultate ar putea foarte bine să fi pus în practică. Așa a apărut Badea Neaoș, mica lor afacere cu tricouri și hanorace cu modele tradiționale românești aduse în minimalism, care spune povești despre timpuri trecute și nu vrea să lase obiceiurile și frumusețea satului să fie uitate.
Povestea lui Badea Neaoș. "În anul I de facultate, la un seminar, am avut de făcut un brief pentru un brand. Ne-am gândit că sigur putem inventa noi un brand. Și așa am și făcut"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare