Din pasiune pentru muzică, Pepsi România anunță o nouă cameră de conversație pe Clubhouse, unde ȋi are invitați pe Smiley și Feli

Din pasiune pentru muzică, Pepsi România anunță o nouă cameră de conversație pe Clubhouse, unde ȋi are invitați pe Smiley și Feli

Pepsi continuă prezența pe Clubhouse și oferă tuturor iubitorilor de muzică ocazia de a se întâlni într-un spațiu virtual, în cea mai nouă aplicație din social media. O discuție ca între prieteni cu și despre pasiuni.

Joi, 1 aprilie, începând cu orele 19.00, Pepsi România își dă întâlnire din nou cu fanii, în a doua cameră deshisă pe Clubhouse. De această dată conversația va fi moderată de Andrei Niculae (radio host Virgin Radio) și Alin Pândaru (Pandutzu, blogger), avându-i invitați speciali pe doi dintre cei mai cunoscuți artiști din România: Smiley și Feli. Timp de o oră, brandul își propune să dezvolte o nouă discuție ca între prieteni, plecând de la muzică, în toate formele ei: de la o modalitate de exprimare, până la ideea de conexiune, timp petrecut cu prietenii și distracție.

Așa cum ne-a obișnuit, Pepsi aduce împreună oamenii pasionați. Prima cameră deschisă de brand pe Clubhouse a avut ca punct de plecare pasiunea pentru mâncare și alte gusturi și s-a bucurat de un real succes, înregistrând o audiență de aproximativ 450 de participanți. De această dată, utilizatorii Clubhouse au ocazia de a se întâlni virtual cu artiști consacrați precum Smiley și Feli și alți iubitori de muzică. Aceștia vor deschide o discuție liberă despre hit-uri care ajung pe repeat, mesaje puternice, industria muzicală din România, experiența unui festival de pe scenă și alte topicuri de interes. La final, va exista un moment Q&A cu intervenții din public astfel încât audiența va avea ocazia de a păși “pe scena” camerei pentru a pune întrebări.

 

„We don’t just do campaigns, we do them for the Love of it! Pentru că da, suntem un brand care acceptă provocări și caută mereu noi oportunități de comunicare potrivite pentru consumatori. Intrarea pe Clubhouse nu a fost doar un trend, ci un match 100% pe ADN-ul de brand. Pepsi rămâne challenger-ul care nu identifică doar ocazii de consum, ci creează experiențe cu și despre oameni și pasiunile lor”, a spus Iuliana DragomirSr. Brand Manager, Beverages, PepsiCo.

 

„Plecând de la brand purpose, am ales să dezvoltăm o strategie digitală potrivită pentru a comunica fix acest vibe de coolness din jurul universului Pepsi. Prin urmare, toate demersurile noastre din ultima perioadă susțin o poziție puternică în zona de digital, unde ne propunem să invovăm și să oferim experiențe inedite pentru consumatori și în social media. Practic, nu mai vorbim doar de noi canale de promovare, ci încercăm să explorăm un playground digital cu entertaiment, valoare și conversație - the place to be pentru fanii Pepsi și nu numai”, a spus Laurențiu IonSr. Media and Digital Manager, Beverages, PepsiCo.

 

Pepsi România continuă comunicarea pe Clubhouse, acest spațiu virtual în care oamenii se pot întâlni pentru a găzdui, asculta și, în unele cazuri, participa în conversațiile din comunitate. Aplicația Clubhouse este disponibilă momentan doar pentru utilizatorii iOS, fiind bazată pe “camere” (rooms) create pe diverse subiecte de interes pentru comunități. În momentul accesării, utilizatorii pot vedea camerele de discuție disponibile, precum și o listă cu publicul prezent în conversație. Astfel, brandul aduce împreună oameni pasionați care să își poată împrătăși interesele comune într-o nouă dezbatere tematică.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related