Cum a arătat primul trimestru din 2021 pentru Glovo România: #10despreglovo

Cum a arătat primul trimestru din 2021 pentru Glovo România: #10despreglovo

Contextul pandemic continuă să producă schimbări la nivelul obiceiurilor de consum, iar acestea pot fi observate și în aplicația Glovo. În perioada ianuarie - martie 2021, valoarea medie a comenzii a fost de 63 de lei, cea mai scumpă comandă efectuată s-a ridicat la 2611,95 lei, iar cele mai populare în aplicația Glovo au fost McPuișor-ul, cheeseburger-ul și apa plată la 2 litri.

Care a fost numărul maxim de produse într-o singură comandă pe Glovo, ce orașe s-au remarcat prin numărul de comenzi și care au fost cei mai populari parteneri din aplicație sunt doar câteva dintre cele zece informații care au marcat primul trimestru al acestui an pentru Glovo România.

#10despreglovo

  1. Cele mai comandate produse: ​ McPuișor™, cheeseburger, apă plată 2L, Lorraine chiflă kaiser 60g, banane
  2. Cea mai lungă vs. cea mai scurtă cursă: 200 m vs. 25 km
  3. Numărul mediu de produse comandate per comandă: 3
  4. Cea mai scumpă comandă efectuată: 2611,95 lei
  5. Cele mai multe produse per comandă: 321
  6. Cei mai populari trei parteneri: McDonald's, KFC, Kaufland
  7. Valoarea medie a unei comenzi: 63 lei
  8. Cele mai active orașe: București, Cluj, Timișoara, Brașov, Iași, Constanța și Craiova
  9. Cel mai activ curier – a efectuat 12.146 comenzi, activ la Glovo începând din martie 2019
  10. Comenzi inedite prin Anything: „1 Porsche de la Jumbo”, „paie de hârtie”, „o pernă electrică”, „trei trandafiri roșii pentru petale”, „un puzzle de 500 piese”, „3 alifii chinezești mici”, „un marker negru subțire” etc.
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related