BeeFast devine partener Postis și oferă livrare ultra-rapidă: medie de 55 minute în aria de acoperire

BeeFast devine partener Postis și oferă livrare ultra-rapidă: medie de 55 minute în aria de acoperire

Retailerii și magazinele online din Comunitatea Postis pot accesa instant livrarea expres de la BeeFast.

Pandemia a schimbat comportamentul de consum al românilor, livrările expres reprezentând una dintre facilitățile cheie de livrare cerute de noul client digital. Răspunzând unei nevoi tot mai evidente, BeeFast, start-up tech de curierat expres, devine partener al Postis – platformă de management integrat al livrărilor, și oferă livrare în decurs de maximum două ore de la preluarea comenzilor. Timpul mediu de livrare în raza de acoperire - București și Ilfov – este de 55 minute.

Peste 70% dintre români și-au dorit să poată opta pentru o livrare expres, atunci când au comandat online, arată datele unui sondaj* recent al BeeFast. Mai mult de jumătate (54%) dintre respondenți au precizat că și-ar dori o livrare în 2-3 ore sau în aceeași zi a produsului comandat.  Mai mult decât atât, 52% au și optat pentru această variantă de livrare, dacă a fost disponibilă. Livrările ultra-rapide, în câteva ore de la plasarea comenzilor, au devenit astfel esențiale pentru clientul adaptat la noua realitate digitală și la actualul context cauzat de pandemie.

 

"Clienții doresc să aibă un control total asupra comenzii, iar livrarea rapidă este un factor esențial de selecție a magazinului din care cumpără. Am resimțit cum această nevoie a devenit o tendință în ultimul an, evoluând în cele din urmă într-un comportament permanent al clientului. În acest context, parteneriatul cu Postis ne permite să oferim servicii de livrare ultra-rapidă unui număr mai mare de comercianți tradiționali sau online, fără a fi nevoie de dezvoltări IT sau de noi procese operaționale", a declarat Cristian Grozea, cofondator și CEO, BeeFast.

BeeFast a crescut în 2020 accelerat, de la o medie de 16 comenzi/zi în ianuarie, la un maxim de  peste 700 comenzi/zi în prezent. Scalarea rapidă a fost posibilă datorită platformei tech pe care funcționează sistemul BeeFast, unde sunt înscriși în prezent peste 1200 curieri. Aceștia asigură livrarea ultra-rapidă, cu o medie de 55 de minute de la preluarea comenzii. De asemenea, platforma oferă o elasticitate mare a numărului de livrări în funcție de comenzi.

Integrarea BeeFast în platforma de management al livrărilor Postis creează un potențial de creștere semnificativ pentru ambii parteneri.

 

Livrare ultra–rapidă prin BeeFast, activată într-un click prin Postis

Pentru a putea accesa serviciile de livrare expres prin BeeFast, retailerii ce utilizează Platforma Postis pentru managementul, optimizarea și automatizarea proceselor de last-mile trebuie doar să își facă un cont BeeFast și să activeze serviciul deja integrat în platformă, livrările ultra-rapide devenind posibile imediat.

 

"Ne dorim mereu parteneriate care să construiască în jurul Platformei Postis o comunitate mai puternică și mai eficientă, contribuind astfel la dezvoltarea afacerilor clienților noștri și la creșterea confortului clienților finali. BeeFast aduce ecosistemului nostru expertiza din livrarea de alimente, unde viteza, calitatea serviciilor și grija pentru produsele livrate sunt esențiale. Astfel de caracteristici sunt foarte importante pentru orice tip de livrare, fie că este vorba de produse alimentare sau non-alimentare, prin urmare, serviciul lor se va dovedi un plus excelent în portofoliul de transport al oricărui comerciant cu amănuntul care are nevoie de livrări rapide", a precizat Andrei Moldoveanu, Product Owner Postis.

Funcționalitatea Postis Delivery Widget permite comercianților să ofere clienților finali posibilitatea de a alege chiar la finalizarea coșului de cumpărături opțiunea de livrare expres, standard sau programată. De asemenea, cumpărătorii pot alege nu doar viteza de livrare, ci și locului livrării - la o adresă, preluare personală dintr-un magazin fizic sau din unul dintre cele peste 2.000 de lockere sau puncte de preluare integrate cu Postis.

Prin serviciul Postis Customer Engagement, comercianții pot oferi clienților informații în timp real despre stadiul livrării, prin SMS și e-mail, în timp ce Postis CX Tracker permite comercianților să afle care este percepția clienților lor cu privire la fiecare livrare, cu formulare integrate de scor și feedback.

Serviciul de curierat ultra-rapid integrat de Postis prin parteneriatul cu BeeFast este disponibil în prezent în București și în județul Ilfov, aria de livrare urmând să fie extinsă în următoarele luni.

BeeFast are în plan extinderea  la nivel național, pe parcursul acestui an. Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent, inclusiv prin parteneriatul cu Postis, acoperă produse alimentare - proaspete sau ultra-proaspete - și nealimentare - documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

  *Sondaj realizat online în perioada 30 martie - 4 aprilie 2021, cu 1175 respondenți.    

 

Înființat în 2016, Postis e primul start-up LogTech din România, care a revoluționat sectoarele de logistică și transport prin intermediul tehnologiilor IT – platforme digitale deschise, algoritmi de machine-learning, decizii de business bazate pe date, instrumente analitice și automatizare.

Lansată comercial în urmă cu 3 ani, Platforma Postis integrează toți furnizorii semnificativi de distribuție și livrare și poate fi utilizată de orice companie din România și Europa Centrală și de Est care transportă și livrează bunuri și care are nevoie de creșterea productivității, simplificarea operațiunilor, optimizarea costurilor, scalarea afacerii, ajustarea modelului de business sau intrarea pe noi piețe.

Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 150 de clienți, printre care: Flanco, Ikea, Cărturești, Elefant.ro, Secom, Schmitz-Cargobull, Intersport, Cora sau Noriel.

Ca urmare a creșterii accelerate din România, Postis se pregătește de o nouă rundă de finanțare pentru extinderea operațiunilor în Europa Centrală și de Est, care va marca trecerea companiei în faza de scale-up.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related