NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor imobiliar în zona de retail real estate din România, anunță startul campaniei de Paște în 17 dintre cele 20 de centre comerciale pe care grupul le deține la nivel local, în cele mai importante orașe din țară. Astfel, în perioada 15 – 29 aprilie, Cine la shopping se răsfață, voucher dublu agață.
Campania de Paște din acest an are la bază un mecanism specific perioadei pe care o traversăm. Clienții centrelor comerciale NEPI Rockcastle, dintre care amintim, în București, Mega Mall și Promenada Mall, se vor putea înscrie exclusiv online la tragerea la sorți pentru un voucher cadou cu valoare dublă față de bonul înscris în concurs. Înscrierea se va face pe site-ul centrului comercial, după realizarea cumpărăturilor în mall, respectându-se termenii și condițiile regulamentului publicat pe site-ul respectiv.
În 2021, NEPI Rockcastle continuă seria de proiecte adaptate contextului actual și vine în întâmpinarea clienților cu activări în linie cu tendințele din zona tehnologiei și a digitalizării, care au accelerat puternic în ultimul an.
De asemenea, sănătatea și siguranța tuturor celor care își desfășoară activitatea în centrele comerciale, fie că vorbim de vizitatori, angajați, retaileri sau parteneri, rămâne una din cele mai importante priorități ale grupului. Astfel, 10 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle din România au primit Certificatul de Conformitate Covid Compliant, oferit în urma unui amplu proces de cercetare realizat de către compania suedeză Safe Asset Group.
Mai multe detalii despre campania Cine la shopping se răsfață, voucher dublu agață, pe site-urile centrelor comerciale participante în proiect.
Cele 17 centre comerciale incluse în campanie de Paște: Mega Mall, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanța, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Buzău și Shopping City Târgu Mureș.
NEPI Rockcastle este principalul investitor și dezvoltator de proprietăți comerciale din Europa Centrală și de Est. Grupul deține un portofoliu excepțional de proprietăți cu poziție cheie în România, Polonia, Slovacia, Croația, Bulgaria, Ungaria, Cehia, Serbia și Lituania, și se dezvoltă în continuare printr-un program de expansiune pe alte piețe din Europa Centrală și de Est. Cultura și strategia NEPI Rockcastle se concentrează pe planificare, calitatea execuției, sustenabilitate, etică și evaluarea timpurie a riscurilor.
În 2021, compania a devenit membru European Council of Shopping Places (ECSP) și U.S. Green Building Council (USGBC). ECSP este asociația europeană pentru retail care oferă o voce unitară unei industrii care proiectează, creează, finanțează, dezvoltă și administrează locuri ancorate în zona retail. În cadrul USGBC, NEPI Rockcastle, prin statutul de Gold Member, își consolidează poziția de lider în industria de retail real estate, prin transformarea proprietăților în domeniul dezvoltării durabile a construcțiilor, reducând astfel impactului asupra mediului.
În România, NEPI Rockcastle deține 20 de centre comerciale în cele mai importante orașe din țară: Mega Mall, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Vulcan Value Centre, Iris Titan Shopping Center, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanța, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Râmnicu Vâlcea, Shopping City Buzau, Shopping City Târgu Mureș, Pitești Retail Park.