BETANO.com, cea mai bună platformă mobilă de cazinou online și pariuri sportive din lume, conform EGR Awards 2019, a fost recunoscut de juriul Romanian CSR Awards ca brand de top în România în ceea ce privește responsabilitatea corporativă. Distincția acordată în cadrul celei de-a IX-a ediții a Galei Romanian CSR Awards subliniază importanța socială a campaniei „Masă pentru Doi” și confirmă încă o dată nivelul ridicat de implicare al BETANO în rezolvarea problemelor comunității.
Competiția Romanian CSR Awards din acest an a reunit peste 200 de proiecte de responsabilitate socială, derulate de peste 120 de companii. Cele mai multe proiecte au fost înscrise la categoriile: Educație, Sănătate și Susținerea Comunității, iar lista criteriilor de selecție a câștigătorilor a inclus impactul și relevanța proiectelor pentru comunități, numărul de beneficiari, de angajați și voluntari implicați în proiect, activitățile, precum și rezultatele obținute.
Proiectul „Masă pentru Doi”, care s-a remarcat în cadrul categoriei Susținerea Comunității, a avut la bază un concept realizat de BETANO împreună cu agenția de comunicare Oxygen și a fost implementat cu ajutorul Asociației CSR Nest. Echipele BETANO și Oxygen au coordonat întreaga desfășurare a campaniei și au comunicat în mod constant cu toate părțile implicate. În perioada 17 decembrie 2020 – 15 ianuarie 2021, 15.000 de prânzuri calde au fost livrate către personalul sanitar din secțiile de primiri urgențe și terapie intensivă a cinci spitale din România. Meniurile au fost pregătite de 15 restaurante deținute de mici antreprenori români sau afaceri de familie, din București, Cluj-Napoca, Craiova și Timișoara, care au resimțit intens efectele noii crize, dar care se bucură de o foarte bună reputație. Prin intermediul acestei campanii, meniurile variate au ajuns zilnic la peste 2.300 de cadre sanitare. În același timp, desfășurarea proiectului a asigurat un număr de comenzi stabil care să ajute micile restaurante să își continue activitatea.
„Misiunea noastră este de a fi în permanență conectați la piețele în care activăm și de ne implica activ, la nivel regional, în proiecte ample de responsabilitate socială, menite să susțină comunitățile și să răspundă nevoilor identificate în rândul acestora. Proiectul Masă pentru Doi, implementat și în Portugalia, reflectă perfect ideologia companiei noastre și suntem onorați de distincția acordată de Romanian CSR Awards”, a declarat Panos Konstantopoulos, Chief Marketing Officer Kaizen Gaming.
BETANO a pus #masapentrudoi pentru 66 de bucătari și ajutoare în bucătărie și 2300 de cadre sanitare din prima linie. Timp de 30 de zile consecutive, inclusiv în perioada sărbătorilor de iarnă, BETANO a ajutat 15 restaurante din patru orașe să își continue activitatea, asigurându-le un număr de comenzi stabil. 27 de curieri au străbătut peste 2000 de kilometri pentru a livra 15.000 de mese calde pentru personalul sanitar din secțiile de primiri urgențe și terapie intensivă a cinci spitale din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Craiova.
„Masă pentru Doi ne-a oferit oportunitatea de a sprijini două sectoare grav afectate de pandemie, iar succesul înregistrat pe plan local l-a transformat în primul proiect implementat de grupul Kaizen Gaming la nivel regional. Suntem foarte mândri de rezultatele obținute, iar premiul acordat de Romanian CSR Awards ne motivează să continuăm în aceeași direcție”, a declarat Roxana Dinescu, Marketing Manager, Brand & Communications BETANO România.
Competiția Romanian CSR Awards, ajunsă la a IX-a ediție, reunește proiecte și campanii ample de responsabilitate socială desfășurate de companiile din România, aducând în prim-plan și amplificând proiecte sau programe care au ca obiectiv principal schimbarea în bine a calității vieții angajaților, clienților și a comunităților locale. Juriul competiției este format din specialiști în Comunicare Instituțională, Comunicare de Brand, Corporate și CSR.