Crama Liliac lansează young.LILIAC, recolta 2020. Lansarea va avea loc în cadrul celui mai mare festival de new media art din România, RADAR Festival, în intervalul 10-13 iunie, printr-o proiecție specială semnată Les Ateliers Nomad. Noua etichetă este câștigătoarea concursului devenit deja tradiție prin care tinerii creativi sunt provocați să-și imagineze eticheta pentru următorul an.
Tema pentru 2020 s-a concentrat pe umanitate. O perspectivă prezentă în contextul actual, cu atât mai mult cu cât anul 2020 a fost anul schimbărilor, al modificărilor de comportamente și a felului în care interacționăm cu ceilalți și cu mediul. Astfel, arta a fost folosită ca un canal de comunicare prin intermediul căruia lucrurile cu adevărat importante sunt puse în lumină.
Propunerea câștigătoare de anul acesta îi aparține Adelinei Gavrilă, o tânără artistă și Art Director în cadrul unei agenții de publicitate din România. Viziunea acesteia reprezintă perfect valorile brandului young.LILIAC: curajoasă, creativă, nonconformistă și reprezentativă a Generației Y.
Eticheta a fost aleasă dintre cele peste 500 de etichete înscrise pe site ul competiției și scoate în evidență esența young.LILIAC - un vin creat pentru milenialii curioși să descopere universul vinului.
„Participarea la acest concurs a venit ca o gură de aer curat de la task-urile zilnice (job, freelance, studio), iar insight-ului a reieșit ca răspuns la întrebarea naturală:
>> Ce imagine simbolică mi se pare reprezentativă pentru această perioadă? <<
Ideea creativă nu a venit din prima, ci am fost nevoită sa arunc primul maldăr de idei și schițe, să reiau, să mă duc cu gândul mai departe. Nu stiu exact, exact cum a ajuns această imagine la mine, dar instinctul mi-a spus: This is it! Take it! Have fun!
Experiența Liliac este ca o mărgea pe care o aliniez frumos la restul experiențelor mele (creative). Ce le-aș recomanda tinerilor creativi este să primească design-ul etichetelor ca pe un m a n i f e s t o al playground-ului creativ și libertății de expresie.’’ afirmă Adelina Gavrilă, câștigătoare a ediției Humanity Redesigned 2020.
Vinul young.LILIAC este un veritabil curator de emotii și poate fi considerat un instrument de inițiere al tinerilor în lumea fascinantă a vinului, având însă grijă să nu-i dezamăgească nici pe amatorii avizați.
young.LILIAC se regăsește în 3 variante: young.LILIAC Fresh, young.LILIAC Fruity și young.LILIAC LightRose.