Noua etichetă young.LILIAC, proiecție specială la RADAR Festival semnată de Les Ateliers Nomad

Noua etichetă young.LILIAC, proiecție specială la RADAR Festival semnată de Les Ateliers Nomad

Crama Liliac lansează young.LILIAC, recolta 2020. Lansarea va avea loc în cadrul celui mai mare festival de new media art din România, RADAR Festival, în intervalul 10-13 iunie, printr-o proiecție specială semnată Les Ateliers Nomad. Noua etichetă este câștigătoarea concursului devenit deja tradiție prin care tinerii creativi sunt provocați să-și imagineze eticheta pentru următorul an.  

Tema pentru 2020 s-a concentrat  pe umanitate. O perspectivă prezentă în contextul actual, cu atât mai mult cu cât anul 2020 a fost anul schimbărilor, al modificărilor de comportamente și a felului în care interacționăm cu ceilalți și cu mediul. Astfel, arta a fost folosită ca un canal de comunicare prin intermediul căruia lucrurile cu adevărat importante sunt puse în lumină.

Propunerea câștigătoare de anul acesta îi aparține Adelinei Gavrilă, o tânără artistă și Art Director în cadrul unei agenții de publicitate din România. Viziunea acesteia reprezintă perfect valorile brandului young.LILIAC: curajoasă, creativă, nonconformistă și reprezentativă a Generației Y.  

Eticheta a fost aleasă dintre cele peste 500 de etichete înscrise pe site ul competiției și scoate în evidență esența young.LILIAC - un vin creat pentru milenialii curioși să descopere universul vinului.

 

Participarea la acest concurs a venit ca o gură de aer curat de la task-urile zilnice (job, freelance, studio), iar insight-ului a reieșit ca răspuns la întrebarea naturală:

>> Ce imagine simbolică mi se pare reprezentativă pentru această perioadă? <<

Ideea creativă nu a venit din prima, ci am fost nevoită sa arunc primul maldăr de idei și schițe, să reiau, să mă duc cu gândul mai departe.  Nu stiu exact, exact cum a ajuns această imagine la mine, dar instinctul mi-a spus: This is it! Take it! Have fun!

Experiența Liliac este ca o mărgea pe care o aliniez frumos la restul experiențelor mele (creative). Ce le-aș recomanda tinerilor creativi este să primească design-ul etichetelor ca pe un m a n i f e s t o al playground-ului creativ și libertății de expresie.’’ afirmă Adelina Gavrilă, câștigătoare a ediției Humanity Redesigned 2020.

 

Vinul young.LILIAC este un veritabil curator de emotii și poate fi considerat un instrument de inițiere al tinerilor în lumea fascinantă a vinului, având însă grijă să nu-i dezamăgească  nici pe amatorii avizați.

young.LILIAC se regăsește în 3 variante:  young.LILIAC Fresh, young.LILIAC Fruity și young.LILIAC LightRose.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related