[Optimism de business] Iulia Dincă & Alexandru Gheorghe: Tendințele de consum sunt clare pentru toată lumea. Clienții caută produse de calitate, curate, din surse sigure

[Optimism de business] Iulia Dincă & Alexandru Gheorghe: Tendințele de consum sunt clare pentru toată lumea. Clienții caută produse de calitate, curate, din surse sigure

Anul trecut de Paște, unii dintre noi vopseam ouă închiși în case din cauza pandemiei, alții așezau gemuri, brânzeturi și vinuri pe rafturi pregătindu-se să deschidă o băcănie nouă în Pitești. Aveau deja o agenție unde lucrează pentru clienți din diferite zone, însă creativii Iulia Dincă și Alexandru Gheorghe au visat la un brand nou. Au făcut mai întâi magazinul online cu produse gourmet frez.ro, iar în 2020 au dat drumul și unui loc cu produsele la vedere, Frez House.

"Clientul Frez este un gurmand și un curios, care nu își refuză niciodată micile plăceri gastronomice. Știe să aprecieze o sticlă de vin din Drăgășani, o brânză maturată din Transilvania sau un sos iute cu zmeură produs undeva, la o fermă din județul Giurgiu. Noi am mizat mult pe nevoia de produse gourmet și corecte a piteștenilor".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


BrainUP

BrainUP e un studio de creație. Construim și reconstruim branduri, le ajutăm să se înalțe către cele mai înalte culmi și ne asigurăm că au întotdeauna suficient combustibil pentru a rămâne... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related