- SuporteRO va cuprinde 70 de produse marcă proprie până la finalul anului 2021
- Noua platformă de comunicare „Fotbalul ne unește” are în centru o poveste despre puterea fotbalului spusă de Cabral
PENNY România continuă angajamentul față de fotbalul românesc și lansează SuporteRO – prima marcă proprie realizată în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF). Lansarea noului brand și a platformei de comunicare „Fotbalul ne unește”, ce îl are în prim-plan pe Cabral, marchează șase ani de continuitate și dedicare față de cel mai iubit sport din România, fotbalul.
Daniel Gross, CEO PENNY România:
„Fotbalul ne unește, iar acest lucru se poate observa din modul în care am crescut cu fiecare etapă a parteneriatului nostru cu FRF. Trezește emoții, ne aduce mai aproape și ne învață ce înseamnă perseverența în echipă. Ne-am luat un angajament acum șase ani și ne-am propus să ne implicăm din ce în ce mai mult în fotbalul românesc, iar lansarea unei mărci private dezvoltate 100% în România, de echipele noastre și ale Federației, reprezintă un moment istoric nu numai pentru PENNY și FRF ci, mai ales, pentru fanii fotbalului din toată țara.”
Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal, a completat:
„Este o zi foarte importantă pentru noi și ne bucurăm că avem alături un partener de încredere, care ne susține în tot ceea ce facem. Prin acest parteneriat scriem istorie în zona de strategie comercială a fotbalului românesc, contribuind la o fundație sustenabilă. SuporteRO este primul brand pe care ne punem amprenta și suntem mândri că am reușit să facem acest lucru alături de PENNY România.”
SuporteRO se adresează susținătorilor fotbalului românesc și jucătorilor de fotbal de toate vârstele. Sortimentul oferă în acest moment băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă) și o mare varietate de snackuri (migdale, alune, caju, fistic, arahide în diverse tipuri de crustă etc.), care se vor găsi în toate magazinele PENNY din țară. Oferta dedicată iubitorilor de fotbal este îmbogățită cu șapte specialități din carne proaspătă pentru grătar și două marinade, produse dezvoltate sub marca proprie Meșterul Măcelar, dedicată sezonului de grătar.
Design-ul modern al ambalajului are ca puncte centrale diverse profiluri de suporteri și stadionul de fotbal, ce comunică energia și determinarea în susținerea Echipei Naționale de Fotbal a României în orice moment.
SuporteRO va cuprinde 70 de produse pănă la finalul anului și va acoperi diverse alte categorii: accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, echipamente sportive, etc.
Marek Dolezal, COO PENNY România, a declarat:
„Clienții noștri sunt prioritatea noastră, prin urmare, ne dorim să fim aproape de ei în toate aspectele vieții lor, să ne bucurăm de meciuri cu ei, să ne sprijinim jucătorii de fotbal preferați împreună și să ne simțim parte din aceeași echipă. Marca privată SuporteRO este dedicată tuturor suporterilor români, iar acesta este doar începutul. Vom continua să îmbogățim această gamă de produse și să ne implicăm din ce în ce mai mult în dezvoltarea fotbalului în România. ”
Campania de imagine care însoțește lansarea brandului și marchează acest moment îl surprinde pe Cabral în copilărie și ilustrează cum fotbalul și pasiunea pentru acest sport nu ține cont de diferențe, pentru că fotbalul ne unește și ne aduce mai aproape cu fiecare meci.
PENNY și Federația Română de Fotbal au încheiat acest nou contract de sponsorizare la începutul anului, contract ce durează până la finalul lui 2024 cel puțin. Acesta este cel mai important parteneriat din istoria FRF, deoarece este pentru prima oară când ambele reprezentative, seniori și U21, au un sponsor principal.