Lavazza relansează brandul de cafea Gran Café Paulista

Lavazza relansează brandul de cafea Gran Café Paulista

Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, anunță relansarea, în segmentul HoReCa, a brandului iconic Gran Café Paulista, cunoscută drept cafeaua de referință a specialiștilor barista.

Concepută pentru prima oară la Torino, în 1961, ca urmare a colaborării grupului Lavazza cu Institutul Brazilian de Cafea, Gran Café Paulista a devenit rapid brandul de referință al specialiștilor barista. În luna iulie a.c., Lavazza relansează în segmentul HoReCa acest produs cu tradiție, adăugându-i o tușă modernă care să cucerească inimile și gusturile iubitorilor de cafea din toată lumea.

Gran Café Paulista este prima cafea single-origin arabică braziliană din portofoliul Lavazza, cu note de ciocolată și fructe uscate. Loială tradiției, noua variantă celebrează calitatea cafelei naturale din Brazilia, care dă un gust complex, dulce și fin oricărui espresso.

Printre componentele brandului Gran Café Paulista se numără Cereja Apassita - ceea ce îi oferă blendului note delicate de miere și stafide, creând un profil natural dulce al cafelei din orice ceașcă. Cereja Apassita s-a născut dintr-un produs lansat în urmă cu 20 de ani, în Brazilia, cu obiectivul de a concepe o cafea extra dulce, în mod natural. Pe atunci, cultivatorii de cafea s-au inspirat din procesul de vinificație, în care cei mai buni struguri sunt lăsați să se usuce pe vița de vie, pentru a obține un gust complet și dulce. Același proces este, astăzi, aplicat cafelei: după ce boabele de cafea sunt coapte, acestea sunt lăsate timp de 30 de zile pe ramuri, astfel încât Ceresita Apassita capătă un gust mai corpolent, mai complex și mai dulce.

Înființată la Torino, în 1895, compania Lavazza este deținută de familia Lavazza de patru generații. Considerat unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, numârând mai mult de 4.000 de angajaţi, grupul operează în prezent în peste 140 de ţări de pe glob, printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori. 70% dintre veniturile grupului sunt generate de către piețele externe Italiei. În 2020, grupul Lavazza a raportat venituri totale de 2.085 miliarde de euro și un cash operațional de 125 milioane de euro.

Companiile care fac parte din grupul Lavazza sunt Carte Noire Franța și ESP (achiziționată în 2016, respectiv în 2017), Merrild Danemarca (cumpărată în 2015), Kicking Horse Coffee din America de Nord (preluată în 2017), Nims din Italia (achiziționată în 2017) și Blue Pod Coffee Co din Australia (preluată în 2018). La sfârșitul anului 2018, în urma unei achiziții, a fost creată divizia Lavazza Professional, care include Office Coffee Sector (OCS) și sistemele de aparate de tip vending Flavia și Klix.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related