Nespresso deschide un nou boutique în AFI Cotroceni și dezvăluie o experiență unică de consum pentru iubitorii de cafea

Nespresso deschide un nou boutique în AFI Cotroceni și dezvăluie o experiență unică de consum pentru iubitorii de cafea

Nespresso deschide un nou boutique în AFI Cotroceni și dezvăluie o experiență unică pentru iubitorii de cafea. Noul boutique Nespresso, situat la parterul centrului comercial  AFI Cotroceni, pe culoarul Champs-Élysées, are o suprafață de 54 de metri pătrați și este al șaselea punct de vânzare Nespresso în România.

Noul Boutique atinge cele mai înalte standarde în industria de retail de lux şi oferă iubitorilor de cafea o experiență deosebită de cumpărare, precum și o călătorie în universul Nespresso - atât prin oferta variată de cafea de specialitate, cât și prin angajamentul Nespresso de a acţiona întotdeauna cu cea mai mare responsabilitate faţă de oameni şi mediul înconjurător. Din acest motiv, piesele de mobilier din cadrul noului punct de vânzare sunt create din materiale obţinute durabil, conform principiilor economiei circulare și principiilor de protejare a mediului înconjurător.

Blaturile meselor sunt realizate cu zaţ de cafea prelucrat şi compactat - resturi de cafea măcinată de la fabrica Nespresso din Avanches, Elveţia.  Elementele metalice sunt create din aluminiu reciclat și din capsulele de cafea Nespresso, iar lemnul folosit la crearea mobilierului provine de la Alpi Wood, o companie care a ridicat standardele în industria prelucrării lemnului, folosind doar lemn din surse reforestabile, unde pentru lemnul tăiat și procesat se plantează alți arbori, astfel încât impactul asupra mediului să fie neutru.

„Deschiderea noului boutique Nespresso în AFI Cotroceni este o mare bucurie pentru mine și reprezintă, în aceeași măsură, și o validarea a eforturilor Nespresso, pe piața locală, de a fi mereu aproape de iubitorii de cafea. Vrem ca prin tot ce facem să oferim cafea de cea mai bună calitate, produsă cu mare aplecare spre comunitățile cu care suntem parteneri și cu multă atenție asupra impactului pe care îl avem asupra mediului înconjurător.”, a declarat Ana Maria Doxan, noul Business Executive Officer al companiei Nespresso România.

 

Noul spațiu vine și cu două elemente noi pentru iubitorii de cafea Nespresso: Smart recycling point - un echipament pentru colectarea capsulelor utilizate în scopul reciclării, cu ajutorul căruia clienții pot cântări capsulele pe care le vor recicla și pot vedea, pe afișajul echipamentului,  ce anume se poate produce din capsulele utilizate (energie sau obiecte). Un alt element de noutate este constituit de Window-to-farm Flowbox - un display led dinamic produs de compania Kendu, pe care vor fi proiectate imagini animate din fermele de cafea cu care Nespresso colaborează îndeaproape și cu ajutorul căruia poate oferi clienților o incursiune în universul cafelei, cu ajutorul fermierilor. Window-to-farm Flowbox întregește atenția și angajamentul Nespresso de a avea un impact pozitiv asupra mediului, de aceea consumă cu până la 80% mai puțină energie decât un ecran TV clasic și va fi situat în spatele caselor de marcat.

În noul boutique din AFI Cotroceni, Nespresso pune la vânzare toată gama de cafea, espressoare și accesorii, iar echipa de coffee specialists numără opt membri.

 

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso SA este un simbol emblematic pentru industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.

Compania colaborează cu peste 110.000 de fermieri în 18 țări producătoare de cafea, prin intermediul Programului Nespresso AAA Sustainable Quality™. Lansat în 2003 în colaborare cu Organizația Non-Guvernamentală Rainforest Alliance, Programul AAA este o abordare unică în ceea ce priveşte producţia de cafea, axându-se pe cea mai bună calitate a boabelor verzi de cafea, obţinută doar prin practici responsabile, sustenabile.

Programul sprijină fermierii de cafea prin investiţii în infrastructură şi în comunităţile lor, politici de plată gândite în avantajul acestora, practici agricole dintre cele mai eficiente și programe de formare și asistenţă tehnică. Toate acestea conduc la îmbunătăţirea permanentă a calității cafelei, dezvoltării durabile și productivităţii plantaţiilor de cafea – cei trei piloni reprezentați de triplul A din numele programului. Această abordare aduce şi îmbunătăţirea condițiilor sociale, de mediu și economice ale fermierilor de cafea și ale comunităților agricole în toate zonele vizate.

În septembrie 2020 Nespresso și-a luat angajamentul ca până în 2022 orice ceașcă de cafea Nespresso să aibă o amprentă de carbon neutră. Compania și-a atins obiectivul de a neutraliza amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar în aceşti doi ani își va îndreapta eforturile către neutralizarea emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3).

În România Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, fără niciun cost, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related