DIGI, lider la portabilitate cu peste 3 milioane de numere portate

DIGI, lider la portabilitate cu peste 3 milioane de numere portate
  • Rețeaua de servicii fixe și mobile DIGI este principala destinație de portare a clienților, depășind pragul de 3 milioane de numere de telefonie portate, de la înființarea serviciului de portabilitate în 2008 până la 31 iulie 2021;
  • DIGI a înregistrat în primele șapte luni ale anului, în medie, o cotă de piață de 52,8% pe segmentul portabilității.

Serviciile de telefonie mobilă și fixă DIGI au depășit pragul de 3 milioane de numere de telefonie portate, din octombrie 2008, când a fost lansat serviciul în România, până la 31 iulie 2021, potrivit statisticilor comunicate de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM/ portabilitate.ro), prelucrate de companie. În această perioadă, la nivelul pieței de telecomunicații, s-au înregistrat aproximativ 7,92 milioane de portări de numere de telefonie fixă și mobilă. 

DIGI este prima opțiune a clienților care vor să își schimbe operatorul de servicii fixe și mobile. Cu 3.000.196 de numere de telefonie portate, compania este lider detașat în segmentul portabilității. Rețeaua mobilă a atras mai bine de 2.690.323 de utlizatori noi, iar în aceeași perioadă cea fixă a depășit 309.873 numere care au venit prin portare în rețeaua DIGI. În luna iulie, DIGI a marcat 44.763 portări de numere de telefonie mobilă și 2.186 portări de numere de telefonie fixă. Cumulat, de la începutul anului și până în prezent, operatorul de telecomunicații a depășit 315.367 numere mobile și 19.665 numere fixe portate. Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2020 (ianuarie - iulie), DIGI a atras cu 56% mai multe numere de telefonie fixă și mobilă și cu 57% mai multe numere mobile decât în primele șapte luni ale anului anterior, ceea ce ilustrează un ritm care depășește tendința pieței (+ 40% în ianuarie - iulie 2021 vs. 2020).

DIGI a devenit, în 2020, liderul serviciilor de telefonie fixă din România, cu o cotă de piață de 39%, potrivit datelor comunicate de ANCOM, în timp ce, pe segmentul de telefonie mobilă, DIGI este al treilea operator, după traficul de voce și, respectiv, de date (16% cotă de piață, respectiv 20%).

 

Grupul DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 9,8 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2020.

În domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related