Cursuri pentru educarea consumatorilor de vin, inițiativă susținută de 7 crame din România

Cursuri pentru educarea consumatorilor de vin, inițiativă susținută de 7 crame din România

Consumatorul educat de vinuri - cel care înțelege, apreciază și comunică vinul - este target-ul unei noi campanii de promovare și instruire demarată de agenția Cursuri Creative în colaborare cu Private Wine. Campania va începe pe 18 octombrie, odată cu lansarea primului curs dedicat pasionaților de vin. Timp de 10 săptămâni, aceștia vor intra în lumea fascinantă a vinurilor, alături de trainerul Mihai Nicolici, somelier și fondatorul Private Wine. Cursul își propune să abordeze vinul, în toată complexitatea lui, pornind de la modul de realizare, până la asocierile culinare și modul de servire în diferite contexte.

"Vinul MEU" este singurul curs din România recunoscut explicit de crame de renume: Crama Rasova, Petro Vaselo, Catleya, Crama BAUER, Crama Jelna, Crama Histria și Velvet Winery, care sprijină misiunea organizatorilor de a oferi informație de calitate și a crea un public educat de consumatori de vinuri.

Cursul se va desfășura în cadrul magazinului Private Wine, unde participanții vor putea degusta peste 100 de tipuri de vin și vor primi informații despre crame, soiuri de struguri, regiuni de cultivare și influențe regionale care își pun amprenta asupra tipurilor de vin.

Vom porni într-o călătorie fascinantă în lumea vinului, de la transformarea unei boabe de strugure într-o explozie de arome și expresii, până la înțelegerea personalității fiecărui tip de vin. Alături de cursanți vom înțelege de ce educația în domeniul vinului este absolut necesară. Ea duce către alegeri înțelepte și așteptări la care toate cramele vor trebui să se ridice. Împreună cu cramele care girează acest curs, ne dorim să formăm gusturile și să creăm o comunitate de ambasadori ai vinului de calitate.” spune trainerul cursului, Mihai Nicolici.

Cursul are atât noțiuni teoretice, dar și foarte multe ore de practică în care participanții vor merge pe urmele vinului, descoperindu-i înțelesul. O zi în cadrul cursului este dedicată vizitei într-una dintre camele partenere alături de trainer, participanții putând să observe procesul de vinificație. Ei vor descoperi influențele paharelor asupra aprecierii vinului și vor ști cum să aleagă vinul, atât la masă cât și într-un magazin.  Aceste cunoștințe le vor permite să comunice vinul într-o manieră modernă, corectă și profesionistă.

Un curs dedicat vinului este necesar într-o industrie în plină dezvoltare. Cramele au nevoie de un public care să le înțeleagă produsele și să le aprecieze. Credem că acest program ne va ajuta să spargem barierele între publicul elitist, consumator de vinuri, și publicul care vrea să ia decizii inspirate atunci când se află în fața unui raft cu sute de opțiuni. Faptul că am deschis comunicarea cu publicul larg în domeniul vinurilor este un prim pas. Următorul este crearea unei comunități de oameni care să transmită mai departe cunoștințele și să vorbească despre vin în mediile din care provin.” a spus Bianca Preda, managerul agenției Cursuri Creative.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related