- Primul restaurant Taco Bell a fost inaugurat în 2017
- Brandul are în prezent 13 restaurante, în 9 orașe importante din România
- Taco este produsul iubit de români, cu peste 2 milioane de unități vândute în 4 ani
- Kioskuri de comandă, platforma Comandă & Ridică, programe de loializare pentru fani
Primul restaurant Taco Bell din România a fost inaugurat în 2017, în cadrul Băneasa Shopping City din București. Lansarea a marcat și intrarea brandului sud-californian în Europa Centrală și de Est, acesta fiind primul restaurant Taco Bell pe o rază de 1.028 kilometri în regiune. Taco Bell face parte din portofoliul Yum! Brands şi este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) din lume, care oferă produse de inspirație mexicană.
În cei 4 ani, Taco Bell a deschis până în prezent 13 restaurante la nivel național, în 9 orașe: 4 în București, 2 în Brașov și câte unul în Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara, Ploiești, Constanța, Bacău și Iași. Produsele inedite au intrat în preferințele de consum ale românilor care au devenit rapid #tacofans, îmbrățișând spiritul #livemas al brandului și bucurându-se de portofoliul diversificat și personalizabil de produse.
De-a lungul timpului, peste 8 milioane de clienți au pășit pragul restaurantelor pentru a savura #tacogoodies și acea experiență unică pe care niciun alt restaurant nu o poate oferi, pentru inovația produselor și gustul inconfundabil Taco Bell. #tacofanii se pot bucura de o gamă diversificată de produse precum iconicul taco, Crunchwrap, Quesadilla sau Burrito, având posibilitatea de a-și personaliza comanda în funcție de stilul și personalitatea lor (tipul de carne, alegerea sosului sau combinații de produse).
Taco este cel mai iubit produs pe plan local, cu peste 2 milioane de bucăți vândute în cei 4 ani de existență pe piața locală.
Anul acesta, pe 4 octombrie, Taco Bell România s-a alăturat campaniei globale de celebrare a Zilei Internaționale a produsului core din portofoliu – celebrul taco. Toți #tacofans care au trimis un emoji în formă de taco în urma scanării unui cod QR dedicat au primit un taco din partea casei. În această provocare la nivel internațional, Taco Bell România s-a clasat pe locul al doilea la nivel global (în afara SUA) la număr de emoji trimise, o parte dintre ele transformându-se într-un taco adevărat.
„Taco Bell este mai mult decât un alt brand de food din industria QSR, este o experiență #livemas din toate punctele de vedere: produse, gusturi, modul de preparare, bucătăriile deschise, angajații și comunicarea cu fanii. Acum 4 ani am făcut un pariu important și am lansat Taco Bell pe piața din România cu foarte mare încredere în potențialul său de penetrare în obiceiurile de consum ale românilor. Entuziasmul cu care a fost primit și cererea vs. oferta ne-au ghidat în conturarea planurilor de dezvoltare, ajungând astăzi la 13 restaurante Taco Bell. Dincolo de expansiunea lanțului de restaurante și inovația la nivel de meniu, am investit și în kiosk-uri de comandă, platforma Comandă & Ridică sau programe de loializare pentru clienți. Suntem încrezători în viitor și ne propunem să avem cât mai mulți ani plin de #livemas alături de toți #tacofanii din România”, a spus Costică Mișaca, Director General Taco Bell România.
Anul acesta, ca o dezvoltare naturală la nivel de business, dar și ca o adaptare la noul context socio-sanitar, Taco Bell a lansat platforma Comandă & Ridică. O modalitate foarte simplă și eficientă prin care #tacofanii își pot comanda #tacogoodies de pe telefon sau computer, de oriunde s-ar afla, cu ridicarea produselor din cel mai apropiat restaurant. De asemenea, în 5 restaurante Taco Bell există kioskuri digitale care facilitează procesul de comandă, fluidizând traficul din locații. În plus, brandul pregătește și o platformă de loializare dedicată fanilor Taco Bell care va fi lansată în curând.