- În 1997 este inaugurat primul restaurant KFC din România, în București
- În 2005, este deschis primul restaurant KFC în afara Bucureștiului
- În 2009, brandul a lansat prima locație de tip Drive-Thru din România, la Sibiu
- Astăzi, KFC deschide un nou restaurant în Balotești, județul Ilfov, ajungând astfel la 90 de restaurante la nivel național
KFC este un brand global de restaurante specializat în produse din carne de pui și, în același timp, cel mai mare lanț din România ca număr de restaurante. Primul restaurant KFC din România s-a deschis în aprilie 1997 în București, iar în acest moment rețeaua numără 90 de restaurante la nivel național.
KFC România adaugă în portofoliu un nou restaurant, continuând strategia de expansiune stabilită pentru anul acesta. Locația este situată pe Calea București, nr.2 bis (centrul comercial DN1 Value Center), în Balotești, județul Ilfov și respectă standardele internaționale la nivel de design, cu o îmbinare între urban și modern. Restaurantul este dotat cu kiosk-uri menite să eficientizeze procesul de comandă, iar clienții au la dispoziție și sistemul fusion, care oferă vizibilitate în ceea ce privește pregătirea comenzii și separarea zonelor de plasare și preluare. În plus, restaurantul are implementat sistemul free refill pentru băuturile răcoritoare, un beneficiu suplimentar oferit consumatorilor, care se vor putea bucura de o experiență completă de brand.
„De 24 de ani pregătim pui #pebune, după rețeta secretă a Colonelului Sanders, ducând mai departe o tradiție internațională de peste 75 de ani. Celebrăm astăzi 90 de restaurante în România și ne bucurăm că putem anunța o nouă deschidere KFC care să ne aducă și mai aproape de fanii brandului. Deși traversăm un context dificil, respectăm planurile de expansiune și completăm portofoliul conform strategiei pe 2021. Ca de obicei, siguranța consumatorilor și a angajaților noștri rămân prioritare, alături de cele mai înalte standarde de calitate a produselor și serviciilor oferite. Focusul nostru rămâne diversificarea, atât la nivel de portofoliu prin tipurile de restaurante inaugurate: de tip Drive-Thru, în centre comerciale sau stradale, pentru a răspunde cererilor variate de consum, dar și prin investițiile în digitalizare, delivery, design restaurante și inovații la nivel de produse”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.
Restaurantul KFC Drive-Thru Corbeanca are o suprafață de aproximativ 100 mp (interior și terasă) și funcționează din 19 octombrie, în intervalul 08.00 – 23.50. Odată cu deschiderea noii locații, s-au creat 60 de locuri de muncă, în funcţii precum Lucrător Bucătărie, Casier, Manager și Asistent Manager. Angajarea nu este condiționată de experiența anterioară de lucru, principalele calități ale membrilor echipei fiind atitudinea pozitivă, motivația și dorința de dezvoltare în domeniu.
Începând cu 1 septembrie, salariile oferite pentru postul de Crew member au fost majorate ajungând la un venit net de 2.500 de lei după luna a treia de colaborare. Suma include salariul de bază, tichetele de masă și bonusul de performanță, conform criteriilor interne de acordare.
Procedurile de lucru din restaurant respectă toate normele sanitare impuse de autorități pentru prevenirea infectării cu virusul SARS CoV-2, cu privire la echipamentul de protecție, sanitarizarea suprafețelor de lucru și a restaurantului. În incintă sunt amplasate recipiente cu dezinfectanți, iar în zonele de plată și preluare comenzi au fost montate ecrane de protecție, fiind încurajată plata cu cardul.
Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, iar la nivel internațional, operează restaurante KFC la Chişinău, Republica Moldova și în Italia. Grupul operează peste 160 de restaurante pe cele trei piețe și are peste 4.400 de angajați.