[Optimism de business] Vlad Peter Dizmacsek: Vin dintr-o familie unde bunicul a fost macelar-mezelar, avand un atelier cu 5 calfe si 10 ucenici prin 1950

[Optimism de business] Vlad Peter Dizmacsek: Vin dintr-o familie unde bunicul a fost macelar-mezelar, avand un atelier cu 5 calfe si 10 ucenici prin 1950

Avea in plan sa deschida un loc simplu si primitor, in care oamenii sa se adune ca sa gateasca si sa manance. Dar a venit pandemia, iar bistroul convivial pe care si-l dorea a fost pentru moment inlocuit de un e-shop cu peste si fructe de mare la conserva. Antreprenorul Vlad Peter Dizmacsek a batut lumea in lung si-n lat pentru ca este pasionat de mancare si de domeniul ospitalitatii. A invatat din Europa si Asia mai multe despre industria asta, s-a intors acasa si spera sa deschida o crasma cu mancare buna in curand.

"Vreau sa aducem placerea vacantelor Iberice, ca esti intr-un conservas bar in Portugalia, colmados in Catalunia si Galicia, ori pintxos bar in Tara Basca, langa un pahar cu bule, vin ori vermut (din ala bun, la butoi) sa poti sa deschizi o conserva de sardine, ansoa sau scoici in care sa intingi o bucata de paine".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related