Aproape jumătate (48%) dintre persoanele care folosesc TikTok consideră platforma ca fiind veselă, comparativ cu 30% pentru alte platforme, iar 75% dintre oameni vin pe TikTok pentru a se distra.
TikTok lansează astăzi un nou studiu care explorează natura oamenilor de pe platforma de entertainment, punând accent pe impactul misiunii sale de a inspira creativitatea și de a aduce bucurie brandurilor care folosesc TikTok.
Cercetarea, realizată în parteneriat cu agenția de strategie culturală Flamingo Group, arată cum divertismentul este esențial pentru experiența TikTok și subliniază impactul pe care acesta îl are asupra modului în care oamenii percep brandurile care creează reclame pe platformă și tipul de reclame care au rezultate bune.
Potrivit studiului, aproape jumătate (48%) dintre persoanele care folosesc TikTok consideră platfoma ca fiind veselă, comparativ cu 30% pentru alte platforme*. 41% dintre oameni văd TikTok ca pe o platformă care prezintă conținut pozitiv, comparativ cu 30% pentru alte platforme*. Această bucurie este contagioasă și are un impact real asupra persoanelor care folosesc TikTok, 78% dintre respondenți spunând că se simt mai bine dispuși după ce vizionează conținutul pe TikTok*.
În ceea ce privește motivația care aduce oamenii pe platformă, peste 1 miliard de oameni din întreaga lume vin acum pe TikTok în fiecare lună pentru a se distra în timp ce învață, râd sau descoperă ceva nou. Divertismentul este elementul cheie pentru TikTok, cercetările realizate de Walnut Unlimited arătând că 75% dintre oameni vin pe TikTok pentru a se distra**.
Când vine vorba de relația oamenilor cu brandurile, studiul a constatat că 56% dintre utilizatori se simt mai încrezători cu privire la un brand după ce vizionează reclama acestuia pe TikTok, comparativ cu 52% pe alte platforme*. Acest lucru înseamnă că prin prezența pe TikTok, brandurile pot beneficia de aplicație.
În practică, acest lucru arată că reclamele de pe TikTok au rezultate mai bune. Cercetările realizate de TikTok și Neilsen EU CPG MMx au indicat că TikTok oferă o rentabilitate media plătită cu 30% mai mare a cheltuielilor publicitare, comparativ cu media tuturor canalelor digitale***. De asemenea, studiul a constatat că oamenii au asociat publicitatea pe TikTok cu a fi mai autentic, amuzant, creativ, inspirațional, captivant și energizant față de alte canale*.
Neil Boorman, Head of Creative Lab Europe, a spus despre studiu că:
„La TikTok vorbim tot timpul despre importanța creativității și a autenticității. Este ceea ce ne diferențiază de toți ceilalți și motivul pentru care TikTok-urile sunt atât de diferite de alte forme de conținut video. Peste 1 miliard de oameni vin pe TikTok în fiecare lună pentru a se distra, iar această cercetare arată că cea mai bună modalitate prin care brandurile se conectează la comunitatea noastră este prin a o distra”.
TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.