Din ianuarie 2021, clienții și angajații DIGI care au dorit să fie ambasadori ai responsabilității față de mediul înconjurător au putut sprijini demersurile de colectare a deșeurilor de tip DBA* și DEEE**, prin intermediul rețelei de magazine DIGI. În acest moment, proiectul DIGI CoRRRner este implementat 100% în punctele de prezență ale companiei, în care sunt amenajate spații special prevăzute pentru colectarea deșeurilor de aceste tipuri.
Ultima etapă a proiectului s-a încheiat după doar 10 luni de la lansare, fiind amenajate spații de colectare în toate cele 458 de magazine din rețeaua DIGI. Compania a implementat cu succes proiectul, demarat la nivel național, asigurând, inclusiv pentru angajați, centre de colectare în sediile din București.
Proiectul s-a realizat cu sprijinul partenerului Environ, care asigură colectarea în funcție de capacitatea de preluare și gestionare a deșeurilor. DIGI CoRRRner reprezintă dovada angajamentului companiei în protejarea mediului înconjurător și a conștientizării importanței resurselor naturale. Bunăstarea societății depinde considerabil de modul în care se utilizează resursele naturale, astfel că extinderea proiectului în fiecare județ din România vine în sprijinul cât mai multor clienți cu un sistem facil de colectare a echipamentelor de care s-au folosit inclusiv în cadrul relației contractuale cu Digi (telefoane mobile, telefoane fixe, routere, baterii și acumulatori).
De-a lungul celor 27 de ani de existență, DIGI a demonstrat că una dintre direcțiile sale strategice este dezvoltarea sustenabilă, raportată la educația în acest sens. De aceea, compania a implementat un Sistem de Management Integrat, care include și certificarea ISO 14001: 2015 Sisteme de management de mediu (recertificat din iulie 2020). De asemenea, prin axa strategică de CSR #DigiBenefit, DIGI și-a asumat rolul de promotor activ al responsabilății față de resursele naturale și încearcă să reducă impactul asupra mediului înconjurător și grija față de comunitate.
DIGI promovează comportamentele responsabile în rândul propriilor clienți, încurajându-i prin campaniile sale să înlocuiască facturile tipărite cu cele electronice, dar și în rândul angajaților.