Bonus: Intră și descoperă escape room-ul virtual dezvoltat de Fairo!
Fairo, aplicația financiară care ajută PFA-urile să atingă mai multe obiective de business, ocupându-se de mai puține acte, a lansat o nouă funcționalitate exclusivă pentru utilizatorii săi - FairoSync. Noua funcționalitate îi ajută pe utilizatori să aibă mai ușor o privire de ansamblu asupra încasărilor de la clienți, permițându-le să-și conecteze conturile bancare la Fairo.
Printre beneficiile pe care le promite Fairo utilizatorilor se numără:
- Urmărirea automată a statusului facturilor: Prin intermediul tehnologiei de asociere factură-plată, utilizatorii sunt mereu la curent cu ce facturi sunt încasate, neîncasate și restante.
- Privire de ansamblu asupra tuturor conturilor lor bancare într-un singur loc: Utilizatorii nu mai trebuie să intre în aplicațiile bancare pentru a fi la curent cu finanțele lor.
- În curând: Notificări cu privire la plata facturilor: utilizatorii sunt notificați de fiecare dată când o factură a fost plătită sau devine restantă.
FairoSync a fost creat pentru a încuraja automatizarea, asigurând în același timp cel mai înalt nivel de securitate a datelor financiare pentru utilizatorii săi. Fairo colaborează cu specialistul global în integrarea datelor bancare SaltEdge pentru a oferi cele mai bune controale de securitate, având scopul de a proteja datele utilizatorilor. Cele mai relevante aspecte de securitate ale FairoSync implică criptarea, protecția parolei și a contului și o conexiune „read-only”, care asigură faptul că serviciul API utilizat nu are capacitatea de a muta bani sau de a efectua retrageri din conturile de utilizator conectate.
„Fairo este creat pentru a face viața freelancerilor cât mai ușoară posibil. FairoSync este doar începutul numeroaselor funcționalități pe care intenționăm să le lansăm pentru a-i ajuta pe freelanceri să se concentreze asupra afacerii lor și să facă lucruri care îi pasionează. Suntem dedicați pe deplin acestui obiectiv și lucrăm încontinuu pentru a atinge următoarele momente cheie: punerea cât mai curând la dispoziția utilizatorilor noștri a calculatorului gratuit de impozite și a funcționalității gratuite de creare a declarațiilor fiscale”, spune Igor Prerovsky, CEO Creative Dock Austria.
Experiența Fairo a început în acest an prin lansarea primei funcționalități, cea de facturare. Baza de utilizatori în creștere a aplicației pentru freelanceri se bucură deja de facturarea în câțiva pași simpli, de posibilitatea de a emite facturi în mai multe limbi și valute și de a trimite facturile clienților direct din aplicație.
Fairo invită pe toată lumea să intre în escape room-ul virtual Fairo, să participe la provocări și să intre într-o tombolă pentru a câștiga: un abonament Netflix premium pentru un an, o cameră Fujifilm Instax Mini, un voucher H&M în valoare de 500 de lei și un voucher în valoare de 700 de euro pentru un city break în Europa, premiu destinat PFA-urilor.
În curând în aplicație: experiența Fairo continuă cu și mai multe funcționalități și beneficii pentru utilizatori: calcularea automată a impozitelor, generarea declarațiilor fiscale prin câteva click-uri, contabilitate simplificată și un cont Fairo Bank, pentru a plăti impozitele direct din aplicație. În acest moment, aplicația este concepută pentru freelanceri care operează ca PFA. Însă, înainte de finalul anului, echipa Fairo plănuiește să deschidă aplicația și pentru micro SRL-uri.
Fairo este disponibilă gratuit în App și Play Store și chiar îi întâmpină pe noii utilizatori cu un bonus de 50 de lei pentru crearea primei facturi prin aplicație.
Fairo este un serviciu inovator dezvoltat de startup-ul austriac Creative Dock, cu sprijinul Raiffeisen Bank International. Aplicația a fost lansată pentru prima dată în Ucraina, în iulie 2020, cu mult succes, bucurându-se de popularitate în rândul a peste 30.000 de utilizatori înregistrați. România este prima țară din Uniunea Europeană în care aplicația este lansată, vizându-se o extindere în viitor în alte țări din UE. Fairo oferă freelancerilor funcționalități esențiale de gestionare a afacerii, cum ar fi crearea facturilor, urmărirea veniturilor, notificări automate legate de statusul facturilor, generarea de declarații fiscale și integrarea conturilor bancare, ca parte a listei sale de caracteristici.