PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu Asociația Casa Bună pentru a oferi sprijin elevilor aflați în dificultate

PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu Asociația Casa Bună pentru a oferi sprijin elevilor aflați în dificultate
  • PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu Asociația Casa Bună pentru a oferi oportunități educaționale pentru 300 de elevi din comunități vulnerabile.
  • Cu un grant de 100.000 USD din partea Fundației PepsiCo, Casa Bună va sprijini nevoile educaționale, sociale și de formare profesională ale elevilor din Ferentari, București, și din județul Argeș (comunele Nucșoara și Lerești).

Astăzi, PepsiCo și Fundația PepsiCo, filiala filantropică a companiei, au anunțat un parteneriat cu Asociația Casa Bună pentru a trece peste barierele educaționale și de insecuritate alimentară ale copiilor aflați în dificultate, oferind îndrumare, pregătire profesională și hrană. Programul este o extensie a angajamentului PepsiCo de a avea un impact pozitiv asupra comunităților locale în care își desfășoară activitatea compania și își propune să abordeze inegalitatea în educație, precum și să ajute comunitățile să obțină abilitățile de care au nevoie pentru a intra cu succes pe piața muncii.

O serie de bariere economice și sociologice din sistemul educațional românesc au creat decalaje educaționale semnificative pentru cei mai vulnerabili. Din cauza pandemiei, aceste probleme s-au adâncit, lăsând mulți elevi fără instrumentele necesare pentru învățarea și educația online. PepsiCo va colabora cu Asociația Casa Bună pentru a sprijini 300 de elevi din regiunea București și din județul Argeș (comunele Nucșoara și Lerești), pentru a se asigura că reușesc la școală și au o viață de succes cu o carieră frumoasă. De asemenea, angajații PepsiCo vor face parte din acest proiect, oferindu-și timpul pentru a ajuta la învățarea online, la conducerea inițiativelor de împărțire a alimentelor și la donarea de încălțăminte și haine.

„Educația este un element fundamental în promovarea incluziunii sociale și implicit a oportunităților economice. Suntem mândri să susținem această misiune importantă și să colaborăm cu partenerii  de la Casa Bună, deoarece împreună putem da copiilor șansa de a-și găsi propria cale și de a reuși în carieră. Prin acest program credem că vom oferi elevilor vulnerabili o oportunitate de a dobândi abilitățile de care au nevoie pentru a se dezvolta”, a declarat Gabriel Coșoreanu, Director Corporate Affairs & Communications Greater Balkans.

Casa Bună este un ONG care sprijină copiii care locuiesc în Ferentari, București, de mai bine de 10 ani. Scopul organizației este de a reduce ratele de abandon școlar, de a sprijini copiii cu resurse de învățare, hrană și asistență medicală - toate cu scopul de a ajuta copiii să-şi clădească un viitor mai bun.

„Noi la Casa Bună credem că a face bine e molipsitor. Credem că niciun copil nu ar trebui să vadă în ceață pentru că părinții nu-și pot permite un control oftalmologic și o pereche de ochelari. Sau pentru că le este foame. Credem că educația nu ar trebui să fie un lux și că a ajuta pe cel care are nevoie de ajutor e un lucru normal și nu unul excepțional. Credem că România poate fi mult mai bună dacă fiecare dintre noi vom face un pic de bine în jurul nostru. Și suntem tare fericiți de fiecare dată când descoperim oameni ca noi sau mai buni ca noi. Încetișor ne strângem din ce în ce mai mulți. Mulțumim, PepsiCo!”, a spus Valeriu Nicolae, fondatorul Asociației Casa Bună.

Această nouă donație se bazează pe eforturile PepsiCo și ale Fundației PepsiCo de a sprijini comunitățile vulnerabile în perioada de vârf a pandemiei. De la debutul pandemiei în 2020, compania a donat peste 450.000 de dolari organizațiilor umanitare importante care desfășoară proiecte sociale care se concentrează asupra comunităților locale, în vederea sprijinirii grupurilor vulnerabile, prin oferirea de mese calde și produse din portofoliul său, ajutând în același timp cadrele medicale din primă linie.

Produsele PepsiCo se bucură de consumatori de peste un miliard de ori pe zi în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, determinate de un portofoliu complementar de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana și SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gamă largă de alimente și băuturi plăcute, inclusiv 23 de mărci care generează peste 1 miliard de dolari fiecare în vânzări anuale de vânzare cu amănuntul.

Ghidarea PepsiCo este viziunea noastră de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile, câștigând cu scop. „Winning with purpose” reflectă ambiția noastră de a câștiga sustenabil pe piață și de a încorpora scopul în toate aspectele strategiei noastre de afaceri și a mărcilor.

Înființată în 1962, Fundația PepsiCo, entitatea filantropică PepsiCo, investește în elementele esențiale ale unui sistem alimentar durabil cu misiunea de a sprijini comunitățile înfloritoare. Lucrând cu organizații non-profit și experți din întreaga lume, ne concentrăm pe a ajuta comunitățile să obțină acces la securitatea alimentară, apă sigură și reziliența economică. Ne străduim să obținem un impact tangibil în locurile în care trăim și lucrăm – colaborând cu alți colegi din industrie, organizații locale și internaționale și angajații noștri pentru a determina schimbările la scară largă asupra problemelor care contează pentru noi și care sunt de importanță globală.

De mai bine de zece ani, un grup de voluntari condus de Valeriu Nicolae și Hannah Slavik a sprijinit copiii vulnerabili care locuiesc în zona ghetoului din Ferentari, București. Deși scopul inițial era reducerea abandonului școlar, Casa Bună și-a dat seama curând că copiii au nevoie de mai mult decât ajutor la teme pentru a reuși la școală. De asemenea, au nevoie de rechizite școlare, haine și încălțăminte curate, exerciții fizice, hrană sănătoasă, asistență medicală și încurajare. În timp, numărul copiilor implicați în activitățile noastre a crescut, iar grupul de voluntari care oferă sprijin a devenit din ce în ce mai mare. În iulie 2020, această comunitate a decis să ia formă legală și a devenit Casa Buna („Casa Bună”).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related