Burger King își diversifică gama de produse de pui – lansează King Wings, aripioare de pui gătite în stil american

Burger King își diversifică gama de produse de pui – lansează King Wings, aripioare de pui gătite în stil american

Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, anunță extinderea gamei de produse de pui prin lansarea unui nou produs - King Wings, aripioare de pui gătite în stil american. Noul produs este disponibil în toate cele 9 restaurante Burger King, precum și prin aplicațiile de delivery partenere – Tazz, Glovo, FoodPanda și Takeaway.com, începând de astăzi, 19 noiembrie.

King Wings sunt marinate într-un sos special, ușor picante și fără crustă de făină. Cu toate că ar putea fi cele mai smokey, spicy, crispy aripioare de pui, Burger King descrie noul produs într-un mod autentic: e doar pui, ceea ce-l face potrivit pentru a fi consumat împreună cu toate sosurile din oferta Burger King.

“Ne place să oferim produse de calitate, cu același gust unic cu care i-am obișnuit pe toți cei care ne aleg – fie că ne trec pragul, fie că plasează comenzi prin intermediul aplicațiilor partenere. Cu câteva luni în urmă am lansat produsele Plant-Based, pentru fanii Burger King care preferă produsele fără carne, dar care încă își doresc să simtă gustul și consistența cărnii. De această dată venim în întâmpinarea preferințelor de consum ale iubitorilor de carne de pui – am decis să aducem în România aripioarele de pui King Wings. Îi învităm pe toți cei care sunt în căutarea gustului autentic de pui să savureze King Wings și să se lase cuceriți de gustul aripioarelor de pui gătite în stil american.“, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

Continuare diversificării gamei de produse de pui reprezintă una dintre prioritățile restaurantelor Burger King în perioada următoare. În prezent, din meniul Burger King mai fac parte numeroase produse ce au ca personaj principal puiul: Chicken TenderCrisp, Chicken Wrap, Chicken Royale, Crispy Chicken, Chicken Nuggets.

În ultimele trei luni, Burger King a înregistrat:

  • Peste 220.000 produse de pui vândute
  • Peste 22.000 kg de pui vândute
  • Cel mai bine vândut produs de pui din meniu: Crispy Chicken Burger

În continuare, Burger King oferă fanilor săi un mediu sigur în tot spațiul disponibil în restaurante și respectă condițiile de siguranță printr-un întreg set de măsuri menite să îi protejeze. Servirea la masă respectă toate măsurile de distanțare socială impuse de autorități, mesele fiind dezinfectate după fiecare client. La fiecare casă de marcat sau la intrarea în restaurant, clienții se pot dezinfecta cu soluțiile disponibile în recipientele dedicate.

Opt dintre restaurantele Burger King se află în București (trei de tip in-line și cinci situate în centre comerciale), iar unul în Brașov. Acestea sunt deschise de luni până duminică după cum urmează:

  • Burger King Mega Mall - între orele 10:00 – 21:00
  • București Burger King AFI Cotroceni - între orele 10:00 – 21:00
  • București Burger King Universitate – între orele 09:00 – 21:00
  • Burger King Promenada - între orele 10:00 – 21:00
  • Burger King Băneasa Shopping City – aripa Feeria - între orele 10:00 – 21:00
  • Burger King Piața Sudului – între orele 09:00 – 21:00
  • Burger King Piața Victoriei – între orele 08:00 – 21:00
  • Burger King ParkLake – între orele 10:00 – 21:00
  • Burger King AFI Brașov – între orele între orele 10:00 – 21:00

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related