Peste 30 de invitați cheie din lumea modei au luat parte la evenimentul exclusivist de lansare a colecției Gino Rossi toamnă-iarnă 2021. Pe lângă prezentarea noilor modele de pantofi și genți atât pentru femei cât și pentru bărbați, invitații s-au bucurat în premieră de atmosfera sofisticată, rafinată din apartamentul istoric prezidențial al Hotelului Marmorosch, un loc premium, cu o simbolistică aparte, demnă de eleganța atemporală a celei mai recente colecții Gino Rossi.
Detalii, detalii, detalii. Fiecare colț al apartamentului a devenit Instagrammabil, expunerea inedită a colecției pe suporturi inegale în nuanța antracitului a fost vedeta fotografiilor, iar invitații au beneficiat de simțul artistic al fotografului Mihnea Ratte, la panoul minimalist, în culorile colecției Gino Rossi.
Pe lângă decorul premium care a completat perfect trăsăturile definitorii ale colecției, calitate, grație, minimalism, invitații au învățat arta caligrafiei alături de Roxana Beșcucă, o experiență aparte.
Acordurile muzicale au contribuit la atmosfera vibrantă și au susținut conversația, iar catering-ul sofisticat prin simplitate, gust și formă, alături de cocktail-urile special create pentru tipologia femeii Gino Rossi de către bartenderii premiați ai hotelului, au atras și mai multe aprecieri din partea celor prezenți.
„Este un eveniment gândit și planificat de ceva timp și ne-am adaptat elegant contextului. Am păstrat și elemente surpriză pentru invitații noștri, cu scopul de a face acest eveniment cât mai atractiv. A fost o provocare și o diferențiere pe piață care ne-au ajutat să ne demonstrăm încă o dată capabilitățile în această industrie extrem de competitivă”, a declarat Anca Marcu Iana, Deputy Managing Partner RAN Communication.
Nuanțe profunde de antracit, ciocolată și caramel, materiale naturale, detalii neutre, care s-au regăsit ca o completare perfectă în locația selectată pentru această lansare exclusivistă - accesoriile preferate din acest sezon la Gino Rossi sunt inspirate din colecțiile maeștrilor minimalismului din anii 1990: Calvin Klein, Helmut Lang sau Donna Karan.
Un look modern, fără efort, are nevoie de un ingredient cheie: piesele de bază calitative. Iar accesoriile din cea mai recentă colecție Gino Rossi au pus stăpânire de la prima vedere pe inimile tuturor pasionatelor de modă care au participat la eveniment. Acestea au plecat deja cu o listă de cumpărături pregătită.
Noua colecție Gino Rossi conține piesele esențiale pentru crearea unui look modern, fără efort, cu accesorii minimaliste. Modelele de pantofi de sezon includ în principal botine și cizme înalte. Texturile rămân în mare parte neutre, iar detaliile țin cont de moda momentului.
„Este extraordinar atunci când propunerile noastre sunt acceptate de client și mulțumim echipei CCC pentru încrederea acordată. Ne-am adaptat cerințelor clientului și am reacționat rapid, am creat conținut valoros fără un buget amețitor. Și ne bucurăm că toți invitații au avut parte de o experiență premium”, a declarat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist RAN Communication.