Cargus Mobile, în top 10 aplicații de business din România

Cargus Mobile, în top 10 aplicații de business din România
  • Cargus Mobile se află, oficial, în top 10 aplicații de business din România, în Google Play, la doar o lună de la lansare;
  • Aplicația Cargus a fost evidențiată în top tendințe și în Appstore, unde se situează în primele 30 de aplicații utilitare pentru iOS;
  • La începutul lunii noiembrie, Cargus a lansat aplicația mobilă, care include soluții pentru utilizatorii care își doresc un serviciu de livrare inovativ, dinamic și adaptabil;
  • Cu aplicația Cargus Mobile se poate schimba, în timp real, destinația coletului, care poate fi redirecționat către un punct Ship & Go;

La doar o luna de la lansare, aplicația Cargus Mobile a intrat în top 10 aplicații de business din România, conform Google Play. De asemenea, în Appstore, aplicația a intrat în top 30 aplicații utilitare și este evidențiată ca o aplicație în trend pentru utilizatorii de sistem iOS.

Până în acest moment, Cargus Mobile a înregistrat peste 9000 de descărcări în Google Play si peste 4000 in Appstore și au fost localizate în jur de 100.000 de colete de cei care au folosit aplicația în ultima lună. Cele mai des utilizate caracteristici ale aplicației au fost opțiunea Track & Trace, care oferă instantaneu informații despre toate livrările Cargus, precum și opțiunea de a redirecționa coletele la cel mai apropiat punct Ship & Go, pentru a fi ridicate ulterior de destinatari.

„Cargus Mobile App este rezultatul ambiției noastre de a le oferi clienților un instrument inovator, ce îmbunătățește și simplifică experiența de livrare. Printr-o simplă utilizare a aplicației Cargus Mobile și a unui telefon mobil, clienții noștri au, în orice moment și din orice colț al țării, acces la serviciile noastre, vizibilitate și control asupra coletelor lor.

La doar o lună de la lansare, plasarea Cargus Mobile în topul clasamentelor și tendințelor evidențiate în magazinele online de aplicații, bazate pe recenziile și interesul utilizatorilor, ne asigură că suntem pe drumul cel bun și că investițiile noastre în tehnologie răspund nevoilor clienților noștri”, a declarat  Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.

Un alt avantaj pe care îl oferă Cargus Mobile utilizatorilor săi, este posibilitatea de a găsi în aplicație orice colet trimis prin Cargus. Poți afla ce produse ai cumpărat anul trecut de Black Friday sau ce cadouri ai trimis de ultimul Crăciun.

Pentru a păstra un caracter dinamic și flexibil al livrării, Cargus Mobile pune la dispoziția utilizatrorilor mai multe oportunități de a gestiona procesul de livrare, prin aplicație:

  • Toate livrările Cargus sunt vizibile instantaneu în aplicația Cargus Mobile;
  • Cu un singur clic, Utilizatorul/Destinatarul poate schimba destinațiain timp real. Pachetul poate fi redirecționat către un punct Ship & Go, de unde poate fi ridicat în următoarele 3 zile lucrătoare.
  • Conversații directe prin chat cu departamentul Cargus Contact Center;
  • Plata pentru livrarea coletului se poate face cu cardul, direct pe dispozitivul curierului, dar și cu PayByLink în punctele Ship & Go, folosind aplicația Cargus Mobile.

O noutate absolută pe piața de curierat, dar deja cunoscută din aplicațiile de transport, o reprezintă ratingul curierului, prin care Cargus dorește să promoveze și să recompenseze activ curierii care oferă cele mai bine cotate servicii de livrare.

Cargus este cea mai experimentată companie de pe piața de curierat rapid din România. Compania s-a extins de-a lungul celor 30 de ani de activitate, având în prezent peste 5.000 de angajați și colaboratori care oferă servicii de curierat printr-o rețea națională de 230 Ship & Go, de unde clienții pot ridica sau unde pot trimite pachete pentru livrare, 5 centre naționale de sortare, 47 de centre operaționale și o echipă de peste 2.500 de curieri care efectuează peste 50 de milioane de livrări pe an.

La începutul anului 2019, Cargus a fost preluat de Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din România. Cargus a înregistrat o creștere cu 20% a volumului vânzărilor în 2020.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related