TBI Bank își extinde operațiunile în UE prin intrarea în Grecia care devine a treia piață principală de operare

TBI Bank își extinde operațiunile în UE prin intrarea în Grecia care devine a treia piață principală de operare

TBI Bank, una dintre cei mai dinamice bănci din Europa de Est, intră acum pe piața elenă după ce a obținut aprobare din partea Băncii Greciei. Astfel, Grecia devine a treia piață principală de operațiuni a băncii, după România și Bulgaria. De-a lungul ultimilor 20 de ani, banca a dezvoltat un know-how unic în domeniul creditării „phygital” incluzive, precum și al finanțării în magazine și online la punctele de vânzare, atât în beneficiul partenerilor comerciali, cât și al clienților finali.

În prezent, TBI Bank oferă produse financiare clienților de retail și IMM-urilor din România și Bulgaria, pe lângă activitățile transfrontaliere, fără prezență fizică, pe alte 5 piețe din Uniunea Europeană, anume Germania, Polonia, Lituania, Danemarca și Suedia. Din poziția de creditor incluziv și fiind una dintre băncile cu cea mai rapidă creștere din Europa de Sud-Est, TBI are o rețea extinsă de aproape 13.000 de comercianți parteneri online și offline și un portofoliu de 2 milioane de clienți. În ultimii ani, TBI a fost recunoscută drept una dintre cele mai profitabile și eficiente bănci din regiune.

De la începutul anului 2022, comercianții și clienții din Grecia vor beneficia de soluțiile inovatoare și complet digitale ale TBI. Ca primi pași, banca va oferi întreaga gamă de produse „cumpără acum, plătește mai târziu” (BNPL) online, în magazine și omnicanal, într-o abordare transparentă. Ulterior, tot în 2022, vor fi lansate pe piață și alte tipuri de servicii pentru clienți, cum ar fi creditele de uz general și cardul inovator NEON.

Fiind lider de piață în România și Bulgaria în ceea ce privește sistemul de finanțare „cumpără acum, plătește mai târziu” (BNPL), TBI va transfera pe piața elenă, în 2022, know-how-ul său unic. Această nouă soluție ajută comercianții din toate industriile să vândă mai mult și clienții să achiziționeze pe loc produsul sau serviciul dorit, atât online, cât și în magazine, și să eșaloneze costul achizițiilor în timp. Prin împărțirea plăților în patru sau mai multe rate, soluția BNPL de la TBI este un nou instrument convenabil de plată, care lipsește în prezent de pe piața elenă.

Aceste produse vor putea fi accesate online de către clienții din Grecia, prin intermediul aplicației mobile și al site-ului TBI, precum și prin intermediul unui Call Center.

“Intrarea pe piața din Grecia este o expansiune firească pentru noi, având în vedere că avem deja succes cu portofoliul nostru de produse digitale în România și Bulgaria, oferind clienților finali soluții de finanțare convenabile, iar comercianților oportunitatea de a-și crește vânzările. Suntem pionierii BNPL pe piețele noastre principale unde operăm, iar prin extinderea în Grecia, obiectivul nostru este să devenim liderul BNPL în Europa de Sud-Est și să transferăm mentalitatea noastră de tip fintech pe piață", spune Petr Baron, CEO al TBI.

Echipa TBI din Grecia va fi condusă de Costas Tovil, expert cu aproape 20 de ani de experiență în domeniile fintech și bancar din Grecia, România și Bulgaria.

„Vrem să devenim furnizorul alternativ de plăți preferat al consumatorilor din Grecia, oferindu-le posibilitatea să-și gestioneze finanțele într-o manieră transparentă și facilă. Discuțiile noastre preliminare cu retailerii și consumatorii privind soluția BNPL și propunerea noastră în ansamblu sunt pozitive. Avem în plan să oferim serviciile noastre clienților încă din primul trimestru al anului 2022", spune Costas Tovil, SVP Grecia.

TBI Bank este un creditor incluziv care se adresează consumatorilor, comercianților și IMM-urilor, oferind finanțare și servicii suplimentare integrate prin intermediul unei rețele largi de canale și platforme "phygitale". În prezent, operează în Bulgaria, România, Germania, Danemarca, Suedia, Polonia, Lituania și Grecia. TBI Bank face parte din 4finance, unul dintre cele mai mari grupuri europene de soluții digitale de creditare adresate consumatorilor. Prin diverse canale digitale, o rețea proprie de 300 de sucursale și parteneriate de încredere cu aproape 13.000 de comercianți și retaileri mici și mari, TBI are un portofoliu de 2 milioane de clienți în 2021 și a acordat aproape 500.000 de credite. Modelul său de afaceri de succes și abordarea orientată spre client au dus la transformarea sa într-una dintre cele mai profitabile și eficiente bănci din Europa de Sud-Est, precum și la recunoașterea ca lider în rândul băncilor bulgare în ceea ce privește sustenabilitatea și dinamica (Capital - K10, 2021). 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related