- Aplicația mobilă Cargus a primit această distincție în cadrul evenimentului Romanian Courier & Postal Services Business Awards 2021, organizat de Govnet, în data de 16 decembrie;
- În mai puțin de două luni de la lansare, Cargus Mobile se plasează în top 5 aplicații de business din România, în Google Play;
- Aplicația Cargus a fost evidențiată în top tendințe și în Appstore, unde se situează în primele 30 de aplicații utilitare pentru iOS;
- Achiziția QeOPS de către Cargus a fost desemnată Tranzacția anului. Realizată în luna iunie 2021, aceasta a permis companiei Cargus să își extindă portofoliul de servicii, oferind clienților soluții specializate și personalizate de e-fulfillment;
Cargus Mobile a fost desemnată cea mai bună aplicație a unei companii de curierat, la Romanian Courier & Postal Services Business Awards 2021, organizat de Govnet. Iar achiziția QeOPS din această vară a fost desemnată tranzacția anului, premiul ajungând tot în portofoliul Cargus.
Cea de-a șaptea ediție a Romanian Courier & Postal Services Business Awards 2021 a reunit unele dintre cele mai importante companii naționale și internaționale, active în sector, pentru a sărbători și recompensa excelența, orientarea către client, realizările și poveștile de succes din industrie. Campionii anului din industria de curierat și servicii poștale au primit o recunoaștere oficială în fața managerilor, clienților și furnizorilor de servicii.
Gala de decernare a Premiilor pentru afaceri de curierat și servicii poștale din România 2021 s-a desfășurat în data de 16 decembrie, la Hotel Radisson Blu, București. Premiul pentru cea mai bună aplicație a unei companii de curierat a fost înmânat Andei Bucșan, Customer Service Director, Cargus.
“Cargus Mobile App este rezultatul ambiției noastre de a le oferi clienților un instrument inovator, ce îmbunătățește și simplifică experiența de livrare. Recunoașterea primită prin intermediul acestui premiu ne onorează și confirmă că am reușit să creăm un instrument cu adevărat util și extraordinar în domeniu. Este, de asemenea, dovada faptului că inovăm la fiecare pas și că reușim să fim înaintea competiției, un game changer în industria de curierat”, a declarat Anda Bucșan, Director Serviciu Clienți, Cargus.
„Această performanță este dublată și de faptul că aplicația Cargus Mobile a reușit să convingă utilizatorii într-o perioadă foarte scurtă de timp – aproximativ o lună – și, datorită lor, Cargus Mobile a urcat în topurile Google Play și Appstore. Această evoluție impresionantă ne-a făcut și mai vizibili în industria de curierat și, motivați și de acest premiu, care marchează recunoașterea industriei, vom continua angajamentul față de digitalizarea și eficientizarea operațiunilor”, a susținut Jarosław Śliwa, CEO Cargus.
La începutul lunii noiembrie, Cargus a lansat aplicația Cargus Mobile - un instrument nou și funcțional pentru piața de curierat din România – care a venit cu mai multe oportunități de a gestiona procesul de livrare: toate livrările sunt disponibile într-un singur loc, coletul poate fi redirecționat în timp real către un punct Ship & Go, conversațiile cu Cargus Contact Center pot fi realizate direct prin intermediul chatului aplicației etc.
În mai puțin de două luni de la lansare, Cargus Mobile a intrat în top 5 aplicații de business din România, conform Google Play. De asemenea, în Appstore a intrat în top 30 aplicații utilitare și este evidențiată ca o aplicație în trend pentru utilizatorii de sistem iOS.
Până în acest moment, Cargus Mobile a înregistrat peste 16.800 de descărcări, dintre care 11.351 în Google Play și peste 5.500 în Appstore, iar în ultima lună aplicația a fost utilizată pentru localizarea a peste 100.000 de colete.
Pe parcursul provocatorului an 2021, Cargus a decis să își ajusteze modelul de operare, să investească, să se adapteze la noile tendințe și la mediu de lucru și să vină, astfel, în întâmpinarea nevoilor clienților săi.
La începutul lunii iunie, Cargus a achiziționat compania QeOPS, pentru a-și consolida serviciile de e-fulfillment și logistică. Tranzacția subliniază interesul companiei față de segmentul de comerț electronic, care se așteaptă să continue trendul ascendent, printr-o creștere de două cifre în următorii ani.
“Achiziția QeOPS ne-a permis sa ne extindem oferta de servicii, oferind clienților noștri servicii de e-fulfillment care să ajute la eficientizarea operațiunilor. Datorită capabilităților și infrastructurii Cargus, precum și solutiei QeOPS, clienții beneficiază acum de soluții specializate, ce le simplifica substanțial activitatea de expediere”, a declarat Anda Bucșan, Customer Service Director, Cargus.
În 2018, Cargus a mai câștigat o dată premiul pentru Tranzacția anului, în cadrul evenimentului Courier & Postal Services Business Awards 2018, prin achiziția Urgent Cargus de către fondul de investiții Mid Europa Partners.