Începând cu luna decembrie, Tazz numește noi responsabili la conducerea departamentelor de Strategie, Business Development și Marketing din cadrul companiei. Daniel Kovats, Răzvan Acsente și Mihai Brenda vor juca roluri esențiale în dezvoltarea businessului local Tazz, ale cărui principale direcții de dezvoltare vizează creșterea poziției pe piață, precum și extinderea spre alte piețe noi.
Un business local axat pe performanță prin inovație, Tazz încheie al doilea an de activitate cu o echipă din ce în ce mai puternică de profesioniști de top în e-retail, tech și delivery, atât la nivel național, cât și internațional.
În acest sens, Tazz l-a recrutat pe Daniel Kovats pentru rolul de Chief Strategy Officer, unul de importanță pivotală pentru Tazz. Daniel are o experiență de peste 8 ani în strategii de creștere pe piața de food delivery, acumulată ca Managing Director la FoodPanda Ungaria și ca Growth Operations Director la JOKR Los Angeles. Motivat de o abordare antreprenorială a dezvoltării de business, orientată spre soluții creative și produse inovatoare, Daniel se alătură echipei Tazz în misiunea de a susține creșterea companiei pe piața locală și de a deschide noi piețe în viitorul apropiat.
Pe aceeași direcție strategică de dezvoltare, Răzvan Acsente devine Chief Marketing Officer, responsabil de coordonarea întregii activități de marketing a companiei. Răzvan va continua să dezvolte strategia de creștere și consolidarea relației cu toate grupurile interesate din ecosistemul Tazz – livratori, consumatori și restaurante partenere. Înainte de Tazz, Răzvan a ocupat poziția de Digital Commercial Manager la Vodafone, după ce a gestionat strategia de marketing și comunicare la OLX Group România, în calitate de Head of Marketing.
Poziția de Chief of Business Developement la Tazz va fi preluată chiar de unul dintre fondatori, Mihai Brenda, un adevărat veteran în industria de food delivery. El este unul dintre antreprenorii timișoreni care au dezvoltat business-ul local EuCeMănânc, care din anul 2019 face parte din grupul eMAG, și din aprilie 2020, devine Tazz – soluția integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente și bunuri de larg consum. Cu experiență extinsă în dezvoltarea de strategii operaționale, de marketing și vânzări, Mihai Brenda se va ocupa de dezvoltarea de noi linii de business, esențiale pentru planurile de expansiune pe termen lung ale companiei.
“După un an plin de reușite, ne pregătim să încheiem anul în forță, cu o echipă imbatabilă de profesioniști, pregătiți să întâmpine orice provocare cu idei inovatoare și experiență solidă de business. Am încredere în echipa noastră că împreună vom depăși toate obiectivele propuse și vom consolida strategia Tazz, mai ales că ne leagă o dorință comună: să oferim clienților și partenerilor noștri cea mai bună experiență de delivery de pe piață.” a declarat Alin Șerban, CEO Tazz.
Tazz oferă acces rapid la noi experiențe culinare și nu numai. De la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, Tazz este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. În acest moment, Tazz este cea mai descărcată aplicație de către români din categoria „Food & Drink”. Serviciile oferite de Tazz sunt disponibile online și prin aplicațiile Android și iOS.