Păturile pe care Tatiana Ursu le tricotează au puterea de a te teleporta într-un cadru cozy de film în care privești ninsoarea pe geam și sorbi dintr-o ciocolată caldă fierbinte. De la o pătură văzută într-o poză a început întreaga poveste a brandului de produse tricotate Kardelia. Tatiana a încercat să reproducă singură ceea ce vedea în imagine și a fost surprinsă de rezultat. Acum, după mult research despre tehnici și materiale, se asigură că produsele care ies din mână ei sunt fără de cusur și sunt create din lână prelucrată în România. Tatiana și-a transformat pasiunea într-un brand care este după chipul și asemănarea ei, iar asta înseamnă că nu face promovarea respectând reguli din cărți de marketing, ci după cum îi dictează interiorul.
[Noii antreprenori] Tatiana Ursu: Îți trebuie răbdare și perseverență și să iubești ceea ce faci, să ai încredere în produsul tău
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare