[Optimism de business] Horia Manea: Am invatat treptat ca, in secolul tehnologiei si al concurentei online, nu este suficient doar sa vinzi calitate, ci trebuie sa te faci remarcat

[Optimism de business] Horia Manea: Am invatat treptat ca, in secolul tehnologiei si al concurentei online, nu este suficient doar sa vinzi calitate, ci trebuie sa te faci remarcat

Concept 22 este un business care a inceput de la o nevoie personala. Horia Manea, unul dintre creatorii brandului, voia sa isi mobilize casa intr-un fel exotic, care sa ii aminteasca de una dintre tarile pe care le indrageste: India. Si-a extins cautarile catre acea zona, unde a si dat peste un furnizor de mobila exact cum isi dorea. Horia pornise pe drumul antreprenoriatului inca din 2008, dupa ce cochetase o scurta vreme cu meseria de actor.

Rodica Secară, jurist de meserie, era si ea antreprenor, avand un business cu importuri. Impreuna au zburat peste mari si tari, s-au convins de calitatea produselor si au pus bazele unui nou business. Din 2017, aduc mobilier indian in Romania, sub brandul Concept 22.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related