AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, își continuă diversificarea ofertei de shopping, clienții bucurându-se de experiențe inedite și de cele mai noi concepte de magazine ale unor renumite branduri internaționale și românești.
Finalul de an a fost activ și o serie de branduri în tendințe au deschis în AFI Cotroceni – Scotch & Soda a inaugurat primul magazin în România, OVS Kids, PAM Bijuterii, Camicissima, Barber Kiosk și Centrul de recoltare Medlife.
Scotch & Soda a deschis primul magazin din România în luna decembrie, fiind un punct de atracție pentru clienții produselor premium, iar prin inaugurarea spațiului contemporan OVS Kids, lider în sectorul de îmbrăcăminte și haine pentru copii din Italia, oferta pentru cei mici devine completă.
Cei care doresc să facă mişcare se bucură de un spațiu multifuncțional extins în magazinul Sport Vision, aceștia având posibilitatea să probeze și să achiziționeze ultimele colecții de încălțăminte și îmbrăcăminte sportivă, echipamente, dar și accesorii. O destinație pentru fanii ciocolatei este Leonidas, brandul deschizând un spațiu modern unde comercializează 100 de varietăți de praline belgiene de cea mai bună calitate și prospețime.
O premieră este și inaugurarea unui spațiu unic de relaxare și îngrijire pentru bărbați: Barber Kiosk, destinația ideală pentru tuns, aranjat sau îngrijire a bărbii.
Din această lună, la AFI Cotroceni există un centru de testare COVID-19 și recoltare analize medicale MedLife, amplasat în exteriorul centrului comercial. În cadrul acestuia, oamenii pot efectua teste RT-PCR, teste antigen, precum și teste anticorpi SARS-CoV-2 și recoltări de analize medicale, zilnic, în intervalul 08:00 – 21:00, fără programare.
“AFI Cotroceni este un spațiu într-o permanentă transformare și dezvoltare adaptându-se cerințelor clienților săi și suntem încântaţi să putem completa mixul de chiriasi cu câteva branduri reprezentative pentru zona de fashion, accesorii, îngrijire și sănătate. În contextul actual încrederea brandurilor și a clientilor ne reconfirmă că AFI Cotroceni este partenerul potrivit pentru dezvoltarea retailerilor și destinația preferată a bucureștenilor. Ne dorim ca în acest an să continuăm, într-un ritm alert, creșterea și diversificarea mixului de chiriași, astfel încât AFI Cotroceni să rămână opțiunea nr 1 de shopping și divertisment.”, Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.
Având 90.000 mp închiriabili și 300 de magazine, AFI Cotroceni este unul din cele mai mari centre comerciale din Europa Centrală și de Est și oferă servicii și produse inovative și o varietate de opțiuni de petrecere a timpului liber.