Noutăți de la Burger King la început la an

Noutăți de la Burger King la început la an

Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, aduce noutăți în meniurile din restaurantele sale încă din prima lună a anului. În centrul atenției se află produsele pe bază de pui, în acord cu obiectivul Burger King de a continua să-și dezvolte platforma de produse de pui în România până la finalul anului 2022.

În prima lună a anului 2022, doi noi burgeri pe bază de pui au fost introduși în meniurile Burger King:

  • Chicken Jr., burgerul simpatic la doar 4.90 lei, pentru că oricine merită să se poată bucura de gustul de pui.
  • Categoria premium din meniurile restaurantelor Burger King este cea care a primit cu brațele deschise cel de-al doilea burger proaspăt lansat. Este vorba de Bacon Cheddar Chicken, varianta cu carne de pui a mult apreciatului Cheddar Bacon Burger pe bază de vită.

Clienții ce preferă produsele pe bază de pui au acum la dispoziție o gamă extinsă de produse din care pot alege, asigurarea varietății pe segmentul de pui fiind una dintre prioritățile companiei încă din 2021.

Două noi sosuri cu influențe internaționale au fost, de asemenea, adăugate în oferta Burger King. Este vorba de Curry și Salsa, ce se alătură sosurilor Sweet Chili, BBQ sau de Usturoi și Muștar, frecvent alese de cei ce prefară gusturile românești. Indiferent că este vorba de King Wings, aripioare de pui ușor picante, sau King Nuggets, în meniurile Burger King fanii găsesc sosurile potrivite pentru orice preparat.

“În centrul planurilor noastre, în 2022, se află tot fanii Burger King. Analizăm constant tendințele de consum ale românilor și acționăm pentru a veni în întâmpinarea preferințelor acestora. Dovadă în acest sens fac lansările de produse pe bază de pui, produse preferate de clienții români, pe care le-am început încă din 2021, iar seria acestora o vom continua și în 2022. Până la finalul anului, fanii Burger King din România vor găsi constant noi produse pe bază de pui în meniurile restaurantelor noastre, potrivite pentru toate gusturile. Îi invităm pe toți să le încerce.“ , a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

Un nou produs a fost inclus și în categoria Deserturi. Este vorba de Burger King Donuts, produs disponibil în două sortimente – Ruby Donut și Choco Donut, pentru toți iubitorii de gogoși cu ciocolată sau căpșune!

Noile produse sunt disponibile în cele opt restaurante Burger King din București (trei de tip in-line și cinci situate în centre comerciale), precum și în restaurantul din Brașov. De asemenea, produsele pot fi comandate prin aplicațiile de delivery partenere – Tazz, Glovo, Bolt Food și Takeaway.com.

AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related